Addicted on Music

nedjelja, 24.09.2006.

Ljudi mora te ih ćuti!

E ovako zahvaljujući dobroj prijateljici otkrio sam (za mene) nepoznatu grupu pod imenom Taking Back Sunday, meni su zakon i stalno ih slušam iako samo 1 dan naughty ali sam se "zaljubio u njih" nemojte to shvatit pederski jer nijesmijeh!!! Imaju zakon pjesme neznam koju bih izdvojio. Nekako najpoznatije su Thimberwolves at New Jersey i Damn Sure. Da odmah kazem na kraju posta cete imat linkove nekih od njihovih pjesama koje su dobre. Uglavnom pjevaju rock ili onak balade rockerske a znate na sta mislim, pa evo vam linkovi i uzivajte i recite kakvi su vam i ako vam ne valjaju recite i ovaj da vam kazem koja vam god pjesma treba samo recite ja cu je sigurno nabaviti i stavit cu vam link ako uspijem a u vecini slucajeva hocu! Pa eto ak vam sta treba samo recite tu sam!thumbup a zasad wave JOJ SKORO SAM ZABORAVIO LINKOVE PA EVO VAM PAR:
Thimberwolves at New Jersey
Your Own Disaster
Just Like Haven
Cute Without the E
A Decade Under Influence

EVO TREBATE SAMO KLIKNUTI SAVE TARGET AS ILI U MOZILI SAVE LINK AS I TO JE TO ALI NA PRVOJ I ZADNJOJ PJESMI SAMO KLIKNITE NA NJIH I DOWNLOAD ĆE KRENUTI!party

Image Hosted by ImageShack.us
- 21:39 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.