kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari..Da/Ne DiZaJn bY:(=..deBILLuša...=)

Opis bloga

ništ posebno....malo muzike...malo opisivanja......i tak....velim ništ posebno....i malo pričica iz života

Linkovi

FRANJA-jedna od mojih best frendica...

FRANKA-super cura iz mojeg raza.....to je to....pogledajte

TENA-emačica iz našeg raza...pogledajte...isplati se pogledati

MIHA I JA-blog smo napravile ja i moja jeddna od naj frendica.....polukajte


Blog.hr
Blog servis

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Forum.hr

Monitor.hr

O MENI

ime:Ela (Ella)
prezime:...... .....mah
godine: 13
volim:muziku
životinjerolleyes
druženjaparty...šala mala
svojeg brata(ponekad)thumbup

manje volim:ovaj svijet
hrvatske pjevačeheadbang
malu djecu (od 2 do 11 godina)mad
tatine i mamine prijateljezijev puknucu

mrzim:NARODNJAKEheadbang mad
ŠKOLU
svojeg brata(ponekad)thumbup
šminkere

IMAM MOLBU

MOIM VAS DA MI OSTAVLJATE NAJVIŠE 10 KOMENTARA.......A U JEDNOM KOMENTARU NIKAD NEMOJTE OSTAVLJATI PO JEDNO SLOVO..... HVALA

subota, 11.08.2007.

nema ga........(naslova)

ljudeki....evo menekon spavanja do 13. sati.zijevmouthwashmah.....nema ništ jako važnog novog....samo....franja je danas otišla na more....nonobangheadbang jučer smo bile u kinu.....na simpson filmu.........onda je pala kišabang........išle smo u mec, a izašle smo po najjačoj kišibangbang....(ja sam imala jedan kišobran) stale smo ispod pointathumbup......tak....bilo je supar.....a, prekjučer sam išla sa braton, jednom Bojanom (oko 21), i jednim Matijom (oko 7) na Harryja Pottera....nes je isto zatekla kišaburninmad....onda smo stajali ispod suncobranaburninmad....na korzuheadbang, na terasi od ice shopa(ja mislim da se tak zove)....i...tak....ove dane sam raining man(valjda se tak piše).......imam jednu obavjest......ona glasi: tetka franja nebude pisala novi post sve dok nebude imala više od 100 komentara........thumbup bang
za Franceka: kad je hladno pivo.....odg. molim te
......i...tak..sad slušam muziku......i razmišljam dal da i danas idem van...sa dalilom...idem ja......ljudi...bokmahwavewavewavemah

P.S.: OČEKUJEM 50 KOMENTARA

- 14:31 - Komentiraj...{78} - Printaj - Refersh.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.