me

Bok.
eto ja sam napravila još
jedan blog.dosada čini čuda,znaš? :)
music <3
čudna sam!
optimist vječno!
Još jedna vesela tinejđerica,čiji
je san potputovat u New York.
Mama i tata me svaki put čudno pogledaju
kada im to kažem :nagovorit ću ih:
volim muziku,često mi kažu da sam humana.
ovaj blog je zasada okej,nadam se da će opstati :)

ako očeš čitaj moj blog.
ako nečeš nemoraš :*




Od muzike slušam :
Eminem
Paramore
Haley Williams
Katy Perry
Lady Gaga
David Guetta



music people <3 *-*

David Guetta


*najbolji izvođač definitivno house
muzike.obožavam ga.predobar je


-all the crazy shit I did tonight,those
will be the best memories to me


Paramore


*moj najdraži bend,iz kojeg su nažalost dvojica otišla :(
obožavam ih,imaju predobre pjesme,savršeni su :3








Ljeto

to je vrijeme kada se okupi ekipa
u jednoj maloj uvali,blizu karlobaga.
tamo smo svi od rođenja,te se znamo
od rođenja.obožavam tu ekipu,i ne bi ih
mjenjala za ništa na ovom svijetu.
ta ekipa je nešto posebno!
ta ekipa mi je potrebna za život.
bez njih ne mogu disat,
oni su moji njbolji prijatelji
iako nas je 20-ero.svi smo si kul,ne
pušijmo,piju smao neki al ne odbacuju
nas koji ne pijemo.zabaljvamo se,kartamo
idemo s daskama izvan uvale,skaćemo sa
stijena u more.uvijek nađemo neku zabavu.
i kada je kiša,i kada je orkanska bura,i kada
je oblačno,i kada je hvaldno i kada je sunce.
inicijali:
T&D&C&P&F&T&C&L&B&A&S&F
&N&V&A&D&L&K&V&S


credits

Design: o / Base Code: o
Adjustment: murderscene
13 godina
nedjelja, 13.02.2011.
evo došla sma i ja do svoje 13 godine.sada sam i ja tinejđer.WUHU!novi prošići i novi mladenački problemi.
nadam se da će mi nešto dobro doč u ovoj 13 godini.nadam se - be optimistic.
Svoj sma rođendan proslavila sa samo jednom frendicom,jer ostale dve nisu mogle doč.al jebeš bilo nam je super.Bile smo prvo u šopingu u New Yorkeru(ona je imala 400 kuna xD) gdje mi je kupila jednu majcu kao poklon :)
poslije smo skočile do čokobara.pa smo se šetale po gradu.pa do meka : D . pa samo sjele na bus i otišle do mene.
tamo smo se naslikavale,bile na fejsu,glupirale se uglavnom . poslije smo otišli još u do teranove i tally wejlia(znam da se ovako ne piše).u acesoriessu sma si našla ogrlicu i novčanik koji želim.i mama je rekla da ću ga vjerojatno dobit.e pa nadam se :)
Samo da se zna.Rođena sam na petak 13. u ponoć i pol.mama mi je umalo bila umrla od sepse.a doktor joj je poslije toga rekao:
Pa što se čudite.Vaša kćer je rođenda na petak trinaesti
.Iako sma vječni optimist,tako je započela moja priča.
Danas sam ponoć i pol dočekala uz svoju mamu,frenda i njegove roditelje.nije nam stvarno bilo u planu.oni su došli posjetiti mamu al su na kraju dočekali moj rođendan.naravno tu je bila i čokoladna torta koju mi svake godine peče moja najbolja i najdraža baka.njene torte su stvrno nešto vrhunsko *______________*
Zaželjela sam želju i puhnula u svjećice.Nadam se ad će se moja želja ostvariti jer stvarno nije ništa posebno.samo sam zaželjela bolje odnose u razredu.samo to.
nadam se da ste i vi proveli ovaj vikend super.meni je bio odličan.

do sljedećeg čitanja,
vaša trinaestogodišnja Nika*





| 01:05 | Komentari (42) | On/Off | Print | # |