me

Bok.
eto ja sam napravila još
jedan blog.dosada čini čuda,znaš? :)
music <3
čudna sam!
optimist vječno!
Još jedna vesela tinejđerica,čiji
je san potputovat u New York.
Mama i tata me svaki put čudno pogledaju
kada im to kažem :nagovorit ću ih:
volim muziku,često mi kažu da sam humana.
ovaj blog je zasada okej,nadam se da će opstati :)

ako očeš čitaj moj blog.
ako nečeš nemoraš :*




Od muzike slušam :
Eminem
Paramore
Haley Williams
Katy Perry
Lady Gaga
David Guetta



music people <3 *-*

David Guetta


*najbolji izvođač definitivno house
muzike.obožavam ga.predobar je


-all the crazy shit I did tonight,those
will be the best memories to me


Paramore


*moj najdraži bend,iz kojeg su nažalost dvojica otišla :(
obožavam ih,imaju predobre pjesme,savršeni su :3








Ljeto

to je vrijeme kada se okupi ekipa
u jednoj maloj uvali,blizu karlobaga.
tamo smo svi od rođenja,te se znamo
od rođenja.obožavam tu ekipu,i ne bi ih
mjenjala za ništa na ovom svijetu.
ta ekipa je nešto posebno!
ta ekipa mi je potrebna za život.
bez njih ne mogu disat,
oni su moji njbolji prijatelji
iako nas je 20-ero.svi smo si kul,ne
pušijmo,piju smao neki al ne odbacuju
nas koji ne pijemo.zabaljvamo se,kartamo
idemo s daskama izvan uvale,skaćemo sa
stijena u more.uvijek nađemo neku zabavu.
i kada je kiša,i kada je orkanska bura,i kada
je oblačno,i kada je hvaldno i kada je sunce.
inicijali:
T&D&C&P&F&T&C&L&B&A&S&F
&N&V&A&D&L&K&V&S


credits

Design: o / Base Code: o
Adjustment: murderscene
mučilšte je počelo
srijeda, 12.01.2011.
o da.škola je počela,pa i sve obaveze sa njom,nažalost.nismo ni krenuli,a profesorica iz kemije je već pitala neke.prvi sat.mislim ne kužim što je njima u glavi da nas pitaju prvi sat.već su nam najavili ispitivanja sljedeći tjedan,tako da nemam blage koliko ću često moći dolaziti na komp.al nadam se da ću što više ;D . roditelji su mi već zabranili fejs,kao zbog bezobraznog ponašanja . moje bezobrazno ponašanje je bilo to što sam rekla da ne volim blitvu jest sa ribom! ali oni to uopče ne mogu shvatiti -.- . i eto sada su otišli kod bake pa sam ja malo skočila na komp.hihihihi.želim vam također zahvaliti na svim vašim komentarima na moj post,jer mi je stvarno drago što ste mi prava podrška. <3

u školi se ništa nije promijenilo.svi oko mene su ostali isti.samo traže sitnicu da bi se posvađali sa nekim.jedni druge ogovaraju,pa su si za pola sata bff.
baš su si ono najbolji :* , čak mi je jedna cura rekla(nije iz razreda) da joj je ova iz razreda rekla da je na fejsu sakrila frendove,jer ja kao dodajem sve koje ona pozna. mislim kako moš biti tako umišljen.dodala sam neke cure koje ona pozna,al prvenstveno jer me fasciniraju njihove slike.a nemogu ih vidjeti ako ih nemam pod frendovima -.- .al glavno da ih ja dodajem zbog nje.onda ova jedna napravila šiške na stranu.i svugdje govori kako je ona ful zadovoljna sa njima,i stalno se hvali.a šiške izgledaju joj kao da ih doma fenira pola sata.napuhane ko kurac :o
neda mi ih se više gledat,sluišat,i praviti da je sve okej.jer nije.al moram.
jer ću inače ispa cinkarošica,il ona cura koja svih želi posvađat.da ja imam takve kretene u razredu.i želim i jedva čekam srednju.još godinu i pol do nje.i ja neznam,ja stvarno neznam dal ću izdržat do tada.jer me ovi iz razreda pshički ubijaju -.-

moram ići učiti fiziku,kemiju,biologiju,matematiku i još poslije moram iči na trening.eto ga to je sve od mene.nadam se da je vama bolje nego meni :*

pusa bok <3






| 14:23 | Komentari (26) | On/Off | Print | # |