< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by Mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

IME:Mia
PREZIME:(nije bitno)
IMAM:15 god
ŽIVIM:u Zagrebu
NAJBOLJE FRENDICE:Eva,Ivana Š.,Ivana K.,
Petra,Andrea,Kix
OSTALE FRENDICE:Karla,Alma,Sandra,
Nika,Jana,Rea
OD GLAZBE SLUŠAM:sve
OD GLAZBE NE SLUŠAM:
jazz i klasičnu glazbu
VOLIM:aute,motore,
mobitele,Wentworth Millera
,C. Ronalda,izlazit van,
zabavljat se,frndove i jednog "malog".....
HOBI:igranje odbojke...
skupljanje svih mogućih postera...
NAJDRAŽE BOJE:plava,ljubičasta,
crna,crvena,zelena,bež....






LINKOVI...

MONIKE
.:.:~*BiLLoWa CuRa 4 eWeR*~:.:.
*NaUgHtY GiRL*
ČAKNUT@
...joPA...
Honey
veky
converse all star13
beKy
....vampirice u rozom...
...::EVA::...
...::IVANA::...























RockYou FXText -

petak, 28.12.2007.

Opet ja....

Evo mene opet na ovom blogu...
Za to je kriva Drix jer mi je predala štafetu...Hmmmm..Ne volim to,al ajde...
deaddeaddeaddead


Zadnji put kad sam:

Plakala zbog ljubavi:
Hmmmm,neznam kad je to bilo,mozda prije nekoliko dana...Ali meni tak dođe...
Ništa strašno.... lazelazelaze

Dobila lošu ocijenu:
Neznam kad je to bilo,ovo polugodiste,ali ja nisam imala puno losih ocjena...

Provela dan iz snova:
Meni je svaki dan super kad nisam doma,kad sam s ljudima koje
volim i kad vidimo nekoga....partypartyparty Meni ne treba puno da bi bila sretna... naughtynaughty

Vidjela da život nije fer:
To svaki dan vidim na svakakvim različitim stvarima....nononononono

Osramotila se pred svima:
Ja sam """"DOBRA""" curica,tako da se ne osramoćujem takooooo često....hehehehe...zubozubozubo


ili/ILI


Duga ili kratka kosa kod dečkiju:
Većinom duga,ja to obožavaaam...A ima dečkiju koji imaju kratku kosu i koji su prezgodni!!!!!smokinsmokin

Odbojka,nogomet ili atletika:
Odbojka,moj naj sport!!!A ovi sportovi su mi dosadni....bangbangbang

Plivanje i skijanje:
Plivanje,ipak sam ja vodeni čovijek....I trenirala sam plivanje par godina,tak da.... winkwinkwink

Tenisice ili čizme:
Tenisice jer mi je udobnije u tome...A i kad pomislim na čizme odmah se sjetim zime i hladnoće... ludlud

Mirna večer ili ludi provod:
Ludi provod je uvijek za mene...Ne volim kad su ljudi "mirni" i kad je otmosvera tiha i kad su ljudi povučeni...
Jer kad bi ja tamo bila,poludjela bi i kad bi mi neko nešto smiješno reko,ja bi pukla i onda bi se samo ja čula kako
se smijem...Više volim opušteniju atmosveru kad se svi zabavljaju,ludiraju,smiju (tako da nebudem jedina)...thumbupthumbupthumbupthumbup

Voda ili sok:
Oba dvoje...Kad nemam soka,pijem vodu...ono ddddddd...deaddeaddead

5 stvari koje mrziš:
LAŽI!!!!burninmadburninmadburninmadburninmad
KAD MI NETKO PRIČA IZA LEĐApuknucupuknucupuknucu
UMIŠLJENOSTludludludludludlud
KADA NETKO MISLI DA JE BOLJI OD MENE ILI OD NEKOG DRUGOGheadbangheadbang
KAD SAM NEVIDLJIVA,I KAD NITKO SA MNOM NE PRIČA...
crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry


3 Naj pjesme koje sam ikad čula:
Ja volim sve pjesme i sve su mi super...Ima ih punooooooooo

Što te prvo privuče na dečku:
Osobnost,izgled....

Najodvratnije što si ikad vidjela na dečku:
Neznam,kad je netko "ružan" onda mi je cijeli odvratan... eekeekeek

Što si bila u prošlom životu:
Neznam....

Pop ili rock:
Ja mislim da više slušam rock...ali volim i pop... thumbupthumbup

I štefeta ide Evi....Nadam se da ćeš ju napraviti za mene... zubozubozubo

Ljudi,čujemo se uskoro,jer mi Drix neće dati mira,morat ću pisat posteve....
P.S.-ČUJEMO SE DRIX... naughtynaughtynaughty


puuuuuuuuuuuusaaaaaaaaaaa finofinofinofinofino

|Komentiraj 10| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.