< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by Mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

IME:Mia
PREZIME:(nije bitno)
IMAM:15 god
ŽIVIM:u Zagrebu
NAJBOLJE FRENDICE:Eva,Ivana Š.,Ivana K.,
Petra,Andrea,Kix
OSTALE FRENDICE:Karla,Alma,Sandra,
Nika,Jana,Rea
OD GLAZBE SLUŠAM:sve
OD GLAZBE NE SLUŠAM:
jazz i klasičnu glazbu
VOLIM:aute,motore,
mobitele,Wentworth Millera
,C. Ronalda,izlazit van,
zabavljat se,frndove i jednog "malog".....
HOBI:igranje odbojke...
skupljanje svih mogućih postera...
NAJDRAŽE BOJE:plava,ljubičasta,
crna,crvena,zelena,bež....






LINKOVI...

MONIKE
.:.:~*BiLLoWa CuRa 4 eWeR*~:.:.
*NaUgHtY GiRL*
ČAKNUT@
...joPA...
Honey
veky
converse all star13
beKy
....vampirice u rozom...
...::EVA::...
...::IVANA::...























RockYou FXText -

utorak, 25.12.2007.

Evo i mene malo

Evo i mene malo na ovom blogu...
Javljam vam se jer je Božić,jedan od najljpših blagdana...
Sretan Vam Božić...zubozubozubozubozubozubozubozubozubo

I evo,kod mene nema ništa novo...
Završila sam prvo polugodište s 4...Da sam jednu ocjenu nižu imala,prošla bi s 3..
A to bi bilo kad bi bilo...hehe...beljbeljbeljbeljbeljbeljbelj

I evo,na praznicima mi je dobro...
idem van,spavam,zajebavam se s ljudima... deaddeaddeaddeaddeaddead

Evo,danas su mi neki ljudi čak i čestitali božić iz bivšeg razreda...
i bila sam happy... finofinofinofinofinofinofino

A jučer je jednoj od mojih bestica bio rođendan...

Tako evo Eva aka Faca,da ti i javno čestitam rođendan...

Eva,sretan ti rođendan!!!!!

I da,kod mene je sve punooo snijega...
a ja ga baš i ne volim,ali dobro...


Evo ljudi,tako,pozdravljam vas sve koji ne čitate moj blog, i vi
koji me ne čitate,ostavite mi punoooo komentara..... smokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokin hehehehe...

I p.s.-Drixič,imaš super blog....

papapapapa

puuuuuuuuuuuuuuuuusa smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

|Komentiraj 31| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.