Music <3 :

idite na menu...
i nađite pjesmu
koja wam
ogowara..
te uzivajte...


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com



  travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yap / Nope

Kostur:!w@ Designes

Kostur:Mon!c@ Cre@tions

o MeNi:

helloOuww..xDD
x zowem se:
-Sara
x imam:
-13 god.
x žiwim:
-Pula
x slušam:
-Rock
-Metal
Hip-Hop
x volim:
-dečke..cerek
-skejterice
-jagode
-lollipop
x nevolim:
-meso(vegetarjanka)
-dvoličnost
x msn:
-sara_metal-rock@hotmail.com
x facebook:
Profil Sara Šijan
Sara Šijan Facebook Profil
Napravi svoju značku


LiNkIcHi:

MaRiNa/MaTeA
TwO GiRlS
RiHaNnA_gIrL
_LiDa-I-KiKi_
*moj klub*(nije moj)

četvrtak, 30.04.2009.

hellowchekk..=)...

hellowchekk..kao sto kaže naslow..ewooo mene opet...meni je malo dosadnoo u zadnje vrijemee...moje bf..iduu ca...prwoo ide Aky..9 dana u Berlin..a poslje idu obje skupa u Barcelonuu..šmurcc..=(..malo sam tužna i bojim se..
idu tamo 5 dana radi swjetskog natjecaja u plesu(hip-hop)...necuu moci izdržaatii bez njih..a to je ipak svjetskoo pa sta ako dobju svinjskuu gripuu..strah mee..tjesite me..=(..tamo ima swakakwih ljudii...jebali was meksikancuiii...htjela sam pitati nes:kako se stawljaju slike moje slike koje sam ja slikala???!!ako neko može pomocii neka mi se jawii..xD...I sta mi ljepoga raditee?..ja sam malo prije gledala REBELDE i rasplakala se..=(..lol..sta ako Roberta dobi svinjku gripuu..hahahaha..lol...kako sam spaljeenaaa....lol..plakala sam jer je bilo tužnoo makar to bila samo neka serijaa..lol..imam nowu wjest..saznala sam da me bivšii varaoo..makar to nije bilo neka ko zna sta veze..ali opet varlica..a pogodite s kim??sa mojom sestricnom..ugl..on nije znao da smo mi sestricne a ni
moja sestricna nije znala da sam ja s njim..nije znala niti da imam dečka..takoo da nisam ljuta na nju..ali ja i ona cemo se tako izderati na njega..mi kada smo saznale..trebale smo biti ljutee..ali nneee...mi smo se smijalee..mi smo rikawaleee..jebeno ikawale od smijehaa...hahhahha...widjeti ce on...muahahaha...widjeti ces ti..ustašo jednaaa...fuck off..
ewoo pozdraw nekim osobama(dragim osobama):Aksel,Peddy,Pepa,Te@...moje frendicee dragee frendiceee....lolll...wolim was puno...w.w.p..hihi to su swee nadimcii..lol..moj je Srna neznam zas..malo jadnoo ali ok nisam ga ja izabrala...pozzach...wolim swee koje posjecuju my blog..lol...i nastawite ga posjeciwati pa cu i ja was nastawiti wolitii..lol...woljaamm..komajte,komwee wracam..kada stignem...pusaa,pisem post nakon 100 komowa..pozzzzzzzzzzz...swimaaa..wavewavemahmah
A



| ~ Komm ~ imam samo(43) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.