Music <3 :

idite na menu...
i nađite pjesmu
koja wam
ogowara..
te uzivajte...


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com



  travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yap / Nope

Kostur:!w@ Designes

Kostur:Mon!c@ Cre@tions

o MeNi:

helloOuww..xDD
x zowem se:
-Sara
x imam:
-13 god.
x žiwim:
-Pula
x slušam:
-Rock
-Metal
Hip-Hop
x volim:
-dečke..cerek
-skejterice
-jagode
-lollipop
x nevolim:
-meso(vegetarjanka)
-dvoličnost
x msn:
-sara_metal-rock@hotmail.com
x facebook:
Profil Sara Šijan
Sara Šijan Facebook Profil
Napravi svoju značku


LiNkIcHi:

MaRiNa/MaTeA
TwO GiRlS
RiHaNnA_gIrL
_LiDa-I-KiKi_
*moj klub*(nije moj)

petak, 10.04.2009.

ewoo..post za moj rođendan..

ejjj...people..ja sam Sara za početak sretan..neki me vec znaju..imala sam jos 8 ili 9 blogova prije ovog...zubodanas mi je rođendan i odlučila sam napraviti new blog i new post za moj 13. rođendan..belj
hehe..uglavnom ja vam danas idem u kino s frendowima i imam predosjecaj da ce biti suppper biti ce nas vise od 15 a manje od 20...zubobeljhehe moji dragi frendowii..jaaaako mi je žao da ce Aky,Gaia i Ena morati ici prije radi plesa...ali jebi ga sta se možee??xD tuzan
voljela bih da owaj post bude jako dugačak ali jebi ga nemam sta pisatiii..belj
i da imam dečka napokon...hehe..cerek.sta raditr people?kako žiwot?school? =)
bas ljepo sada su praznici a u subotu i



| ~ Komm ~ imam samo(103) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.