- Take a Sport! Put Music In It! -

04.11.2007., nedjelja

Ludilo brale!!!

partyUhhh,ovako! zubo
Jucer je famozna trojka isla u Stereo na hip hop Balance. Ja,Renton i Brne....thumbup
Isli smo malo pronjuskat kakva je situacija....
Bilo je odlicno od brejkera do repera,nema sta.... naughty

Ovako,nas troje smo se lijepo zbuksali na ajmo rec "balkon"zubo tako da smo imali pogled na sve.
Prvo su na scenu nastupali brejkeri iz Renegade Crew i iz Pule...(ja mislim).
Necu previse komentirat i pisat jer ne znam tko sve ovo cita ali....neke stvari su me tako slatko nasmijale da je to strasno!! HAHAHAHA yes
Oni koji su bili tamo sa mnom,znaju o cemu pricam i o KOME pricam!
Anyway,razmisljala sam da se ja ubacim toj osobici nakon tog "preformanca",cak sam otisla dole sve do njih....ali kad sam vidjela sta radi....pocela sam se smijat ko neka ludjakinja (znam da i jesam) tako da nisam nista poduzela i prebacila svoj show za cetvrtak za hip hop party. zujo
Jer...mislim da je najbolje kad netko misli da je bolji od tebe i onda odjednom ti dodjes na plesni podij i brejkas ko da nema sutra! smokinparty


Jep,jep,nazalost,Renton je morao ici ranije doma,taman kad su ponovo poceli pustati glazbu!!! Bas zna pogodit!nut
E tad sam pocela pizdit,stopala su me kasnije boljela....iako sam se stedila jer nisam bas htjela s punom snagom....kako bi bilo da je sa punom snagom. Ja i Brne smo rasturali svih!!! party



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.