- Take a Sport! Put Music In It! -

03.11.2007., subota

Jebeno

Ovako....U cetvrtak sam ja osla na hip hop party u Indigo,bilo je tako dobroooooothumbup
Najbolje od svega mi je bio moj hip hop trener Renton! Koja je to legenda!!!
Lijepo on nama svima platio pice,sjeo sa strane i sjedecki plesao! zujo
I ja njega stalno zovem,ajde,ajde...i nakon 2 sata se on digne,odplese svoje na jednu pjesmu! Al sto je on radio....hm....nitko nije mogao vjerovat,mi smo samo zucnuli eek
Predobro....i nakon jednog plesa,on se lijepo pokupio doma.

Do 3 je bio party,a ja onda spavala ko beba do 11 i pol.
Ali...DOSLA JE SUBOTA!!! headbangmad
I ja otisla na trening veslanja i kad ono...bum!!! Ide se trcat do Platka!! Ne da sam umrla,nego poginullablablapuknucu

Tragedija.....namcor

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.