Free Image Hosting at www.ImageShack.us
E ovo sam ja

........About me..........
ime:Domagoj
razred:8.a
hobi:Sviranje i pjeva
datum rođenja:30.02.1993.
klub za koji navija:Dinamo!!!
(ma šalim se HAJDUK naravno!!)
osim što slušam majku i ćaću (možeš mislit) slušam domaću glazbu
"Domaće je domaće"hrvatska
najbolji radio:RADIO PLOČE
msn:musicboy
domagoj@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo su vam moji priatelji..........
Slika govori više od riječi pa tako ja neću ništa reć odnosno napisat.......

Image Hosted by ImageShack.us

Životni moto.....










srijeda, 05.03.2008.

Moje pjesme

Evo odlučio sam vam napisat moje dvije pjesme koje sam napravio.
Jednu od njih ste imali priliku čuti na božićnoj priredbi u onoj našoj jadnoj staroj dosadnoj školi.
Prva se zove u dobru i u zlu,a druga se zove ljubav je tajna.
Te dvije pjesme sam uglazbio a trenutno radim na trećoj. Pomaže mi i "barba gitarista" BuBi.Ovog ljeta planiramo snimit cd.

U dobru i u zlu
Ti si zvijezda što zauvijek sja
Ti si moja i volim te ja
Ostat ću zauvijek tvoj jer
Ti si moja radost
Ti si moja bol

ref: POSLAT ĆU TI VJETROM
POLJUBAC BLAG DA TI
KAŽEM DA IMA NETKO
MOME SRCU DRAG
A TI GA UDAHNI DA ZAUVIJEK
OSTANE TU JER JA SAM S TOBOM
U DOBRU I U ZLU

Čuvam te u srcu
Nosim te u duši
U snovima te sanjam
U snovima te ljubim
Biti s tobom tako je lijepo
Zapamti ovo volim te slijepo


Ljubav je tajna

Ja ne znam živjet
Nit` sam ikad znao
Za trenutak s tobom
Ja sve bi dao
Ne treba mi život
Njega imaju svi
Sve što meni treba
Jube to si ti

ref: LJUBAV JE TAJNA ZBOG KOJE SE PATI
KOLIKLO TE VOLIM TO NIKAD NEĆEŠ ZNATI
SVJEDOK JE OVA BOL U SRCU MOM
KOLIKO TE VOLIM TO NIKAD NEĆEŠ ZNATI
SVJEDOIK JE OVAJ ČOVJEK ŠTO PATI
LJUBAVI NOSIM TE JA U SRCU SVOM

Kroz vatru i vodu
Kroz zime i ljeta
Ići ću sa tobom
Sve do kraja svijeta
Moje te oči traže
Moje te ruke mole
Moje ti usne šapću da
Te jako vole



| komentari (47) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Najtočniji i najpouzdaniji "kazivač vremena"


Image Hosted by ImageShack.us

Jedan i jedini HAJDUK SPLIT!!!!!!!!!



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo je moj najdraži instrument......




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Evo mene i Mate...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tipična plavuša...


Image Hosted by ImageShack.us

Daleko najbolji Steve Urkel...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Be positive...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dj

U DOBRU I U ZLU
Ti si zvijezda što zauvijek sja
Ti si moja i volim te ja
Ostat ću zauvijek tvoj
Jer ti si moja radost
Ti si moja bol

ref: Poslat ću ti vjetrom
Poljubac blag da ti
Kažem da ima netko
Mome srcu drag
A ti ga udahni da zauvijek
Ostane tu
Jer ja sam s tobom
U dobru i u zlu

Čuvam te u srcu
Nosim te u duši
U snovima te sanjam
U snovima te ljubim
Biti s tobom tako je lijepo
Zapamti ovo
Volim te slijepo