Free Image Hosting at www.ImageShack.us
E ovo sam ja

........About me..........
ime:Domagoj
razred:8.a
hobi:Sviranje i pjeva
datum rođenja:30.02.1993.
klub za koji navija:Dinamo!!!
(ma šalim se HAJDUK naravno!!)
osim što slušam majku i ćaću (možeš mislit) slušam domaću glazbu
"Domaće je domaće"hrvatska
najbolji radio:RADIO PLOČE
msn:musicboy
domagoj@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo su vam moji priatelji..........
Slika govori više od riječi pa tako ja neću ništa reć odnosno napisat.......

Image Hosted by ImageShack.us

Životni moto.....










četvrtak, 21.02.2008.

Opet dosadni četvrtak

Ovih dana nema ništa zanimljivog za reć odnosno napisat.rolleyes
Ukratko rečeno DOSADNOOOOO!!!!!!bang
Ne znam jeste li primjetili ali odlučio am prominit pozadinu.
Ne znam šta bi pisa više pa eto uživajte i ostavljajte mi komentare.......wave



| komentari (13) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Najtočniji i najpouzdaniji "kazivač vremena"


Image Hosted by ImageShack.us

Jedan i jedini HAJDUK SPLIT!!!!!!!!!



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo je moj najdraži instrument......




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Evo mene i Mate...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tipična plavuša...


Image Hosted by ImageShack.us

Daleko najbolji Steve Urkel...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Be positive...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dj

U DOBRU I U ZLU
Ti si zvijezda što zauvijek sja
Ti si moja i volim te ja
Ostat ću zauvijek tvoj
Jer ti si moja radost
Ti si moja bol

ref: Poslat ću ti vjetrom
Poljubac blag da ti
Kažem da ima netko
Mome srcu drag
A ti ga udahni da zauvijek
Ostane tu
Jer ja sam s tobom
U dobru i u zlu

Čuvam te u srcu
Nosim te u duši
U snovima te sanjam
U snovima te ljubim
Biti s tobom tako je lijepo
Zapamti ovo
Volim te slijepo