Stuck Inside Of Mobile With The Memphis Blues Again

26.09.2004.

I JA U ŠUND VODAMA

samo par godina za nas Razmišljala sam o kojem domaćem (u onom, jelte, širem smislu) izvođaču pisati, jer, kao bio bi red. I uhvatila sam se kako mislim što bi ljudima bilo zanimljivo, i *sasvim slučajno* mi padne na pamet - pa ovo je moj blog i ja ću pisat ono šta JA hoću :D. Pa ću vam pisat o albumu kojeg ste evo najvjerojatnije do sad čuli od ovih o kojima sam pisala a to je Samo Par Godina Za Nas od EKV-a. Taj bend mi je prišao (ja volim tvrdit da meni bendovi prilaze) kao jedna od onih normalnih stvari u srednjoj školi, kad svi uostalom slušaju megasenzualne oh-so-deep albume, ali meni je sve to jako brzo dosadilo pa sam stala na Ekatarini Velikoj s kojom sam i počela.

U ovom postu nećete naći riječi poput genijalno, prekrasno, savršeno i sl. kao što je bilo u prethodnih par postova, i to iz logičnog razloga što im ovdje ipak nije mjesto. Album jest jedan od onih koje uvijek volim poslušat, obožavam onaj njegov mekani glas i kako lijepo razlikuje č i ć, sviđaju mi se stihovi («Nije dotakla ništa što ni moglo da boli, njene ruke su bele kao led»), iako na ovom albumu i nisu baš na vrhuncu, a pomalo mi se sviđa čak i ona glupost od Svetilišta na kraju, iako je glupost. Očito je da je ovaj album trebao zvučati jako cool, čak su i Krug napisali da bi to dokazali, a dodali su i stupidne back-vokale, ali meni zrači nekakvom toplinom, kad ga slušam osjećam se nekako zagrljeno, obavijeno. Možda je to zato što je ovo jedan od onih bendova za koje osjećam kao da ih poznam u dušu, pošto je nikada i nisu baš skrivali. Ta otvorenost je ujedno i razlog zašto ih toliko puno ljudi voli, ali i razlog da ih ne vole jer im zvuče neiskreno (ja sam odlučila da mi NE zvuče neiskreno).

Bit ovog albuma je da je jednostavan, pitak, ali opet ne glup, na njemu se razliku od većine domaćih albuma čuje da izvođač poštuje slušateljevu inteligenciju (osim možda, opet, u onoj gluposti s kraja) a usto je većina ljudi koja sluša EKV sentimentalno vezana iz njega, još iz one gore spomenute faze, jer svi smo mi željeli i/ili želimo da nas netko voli onako kako nikog nije voleo.




- 18:50 - Neka se i tvoj glas čuje (6) - Upapiri - Ulinkaj

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pišem o...

glazbi u mom mikrosvijetu.

Moj crtaći projekt
Moj Last.fm

Linkovi

Pišite mi, ja volim kad mi pišu.

Još neki blogovi...