Stuck Inside Of Mobile With The Memphis Blues Again

25.09.2004.

13 IS MY FAVOURITE NUMBER

Jučer sam se izvukla sa sure hitom i moram vas obavjestiti da to namjeravam i danas. Pisat ću o jednom od mojih naj-albuma ikada, albumu o kojem sam do prije jedno 6 mjeseci doslovce bila ovisna, albumu koji ima sve stvari koje jedan savršeni album mora imati a to su npr. - sve pjesme imaju preludoštrumpfastične početke, bas je genijalno odsviran i ljudi viču na mene. I čini me jako sretnom. Jako, jako sretnom.

Album se zove asketski jednostavno 13 songs i sadrži trinaest malih remek djela (ok, album je zapravo 2 EPa spojena u album, ali to je totalno nevjerojatno nevažno u ovom trenutku). Počinje pjesmom Waiting room za koju često znam reći da je to najbolja prva pjesma na nekom albumu ikad (ovo je jako značajno pošto ja nikad ne upotrebljavam superlative+ikad zajedno), i jednostavno se ježim kad čujem onaj početak. Pa nastavlja s hitovima - Burning, Give me the cure, sve do zadnje Promises. Gledala sam Instrument DVD nedavno i tamo je bio live pjesme Glue Man (screenshot je uz ovaj post) - mislim da je to bilo najbliže živčanom slomu što sam ikad u životu bila. Energija s albuma je ništa u usporedbi sa onim šta vidite tamo. A vidjet ih uživo, ne mogu ni zamislit kako je. Zašto nisam rođena jedno 10 godina ranije? Da, btw. ja volim Iana. I Guya. Ah fuck, I'm too emotional. Ne mogu ja pisat o ovome, tipkovnica me ne sluša. Poslušajte ovaj album jedno milijun puta. Zaljubite se u njih. Pa onda vi pokušajte napisat nešto smisleno (a tako sam dobro počela... :( ).

Jedan moj prijatelj je rekao da će ovo bit jedan od onih albuma koji će njegova djeca morat slušat i to je najbliže onome što se u jednoj rečenici može reći o njemu (ako nećemo ulazit u odgojne metode). To je to, ajte sad, poslušajte ga.

E, da, jedno pitanje. TKO JE ONAJ TIP U SUKNJI?

- 18:30 - Neka se i tvoj glas čuje (6) - Upapiri - Ulinkaj

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pišem o...

glazbi u mom mikrosvijetu.

Moj crtaći projekt
Moj Last.fm

Linkovi

Pišite mi, ja volim kad mi pišu.

Još neki blogovi...