Stuck Inside Of Mobile With The Memphis Blues Again

24.09.2004.

TURKSI I OSTALE PERVERZARIJE

New Bomb Turks Danas sam trebala napisati kako sam jučer bila na Babiesima i Biljanu & Hereticima (super naziv benda) u Močvari, ali nisam bila :(( . U zadnji tren smo skrenuli i otišli na videoslušaonicu Manu Chao-a. A nisam baš neki ljubitelj istog, pa sam većer provela u razgovoru s prijateljicama i potpunim neznancima oko sebe. Pričala sam među ostalim o nečem što sam htjela pripomenut i na blogu, ali sam zaboravila, a to je predivni nastup ruskog profesionalnog folklornog ansambla na Trgu nekidan, ko nije gledao, šteta, stvarno su bili odlični, od kostima, koreografija, plesa, glazbe, sve. Zato danas sjedim, kiša neprekidno pada već čitav dan i pišem o glupostima oko sebe. I, naravno, slušam glazbu :D.

Danas su mi na repertoaru čitavo jutro bili New Bomb Turksi, pošto mi kišan dan mi uvijek vuče nešto punkastično, jer da slušam npr. Morphine, vjerojatno bih umrla od dosade. Turksi su mi u zadnje vrijeme predstavljali još jedan koncert na kojem nisam bila ali mislim da sam se danas riješila tog «kompleksa» i ponovo slušam Destroy-oh-boy!! (koji genijalni naslov albuma!!!) i ne mislim na to. Nekako imam osjećaj da o Turksima nemam što kome «solit pamet» jer iz nekog nepoznatog razloga mislim da svi o njima sve znaju i da su čuli barem ovaj album. Ali, evo, u slučaju da niste, ovo savršeno albumče pršti energijom, onim fuzzy-guitar zvukom, vrištećim vokalima, stvarima na koje vam dolazi da pogate sami u sobi :D (ako mislite da je to glupo, poslušajte Dragstrip Riot ili Long Gone Sister, molim vas lijepo) i mislim da neću lagati ako kažem da mi je ovo jedan od najdražih punk-rock albuma ikad. Usto je jedan od onih albuma koji mi je bio super na prvo slušanje, jednostavno – my kind of music. Pa, stvarno, kome mogu na prvo slušanje ne svidjet hitovi poput Let's dress up the naked truth ili Tatooed Apathetic Boy (koji genijalni nazivi pjesama!!!). Idealno za kišne dane. Ma za bilo koje dane.

Ne da mi se više pisati... želim da kiša stane i da se mogu ići šetati i slušati walkman i da stavim šal i debele čarape i debeli džemper i da se osjećam ko malo prase, i da nema ljudi po ulicama koji će me čudno gledat kako koji put cupnem i kako se smješim na ono šta mi svira u glavi. E, to bi bilo lijepo.

- 18:15 - Neka se i tvoj glas čuje (7) - Upapiri - Ulinkaj

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pišem o...

glazbi u mom mikrosvijetu.

Moj crtaći projekt
Moj Last.fm

Linkovi

Pišite mi, ja volim kad mi pišu.

Još neki blogovi...