Stuck Inside Of Mobile With The Memphis Blues Again

20.09.2004.

YOU DON'T PLAY GUITARS... AND YOU'RE DAMN GOOD AT IT, TOO!

kokoše na spidu Ja kao znam nešto svirat gitaru, ali to nikome ne govorim, to je totalno passe. Ko još želi bit novi Hendrix, Yngwie, Satriani ... ? Ja sigurno ne. Solaže i «xx nota u minuti» su totalno out, kao i nabrijane gitare sa zlatnim pragovima i lubanjama na vratu (osim ako iste ne služe u postizanju trashoidnog efekta). In su naljepnice na PowerPuff Girls, body glitter, one lizalice koje ti obojaju jezik u plavo, plastično prstenje, i lamirano sve.

Zašto ja pričam o ovome? Pa, Lollobrigida, dvije elektro-punk-pop (je sam super složila ovo) Zagrepčanke su potpisale record deal s Menartom a spot za The Party im se već vrti na teveu, dok Dat Politics, bend koji izdaje za Chicks On Speed Records, dolazi u KSET 28. ovog mjeseca. Pa ću ja pisat o tri otkačene cure (dobro, sve su prešle 30u odavno) Njemici, Australki i Amerikanki, koje su izdale 2 studijska albuma, od kojih je zadnji 99 cents izdan u listopadu 2003. Osim glazbom, bave se grafičkim dizajnom, imaju već spomenutu diskografsku etiketu i dizajniraju blesavu odjeću od kože i papira. A zovu se – Chicks On Speed, ako to slučajno do sada niste skužili. Sviraju nešto što su opisali kao synth pop, megaplesnu jednostavnu trashoidnu glazbu, oguljenu od svih klasičnih instrumentalnih ambicija. Meni najdraža sa 99 cents je We don't play guitars (na kojoj gostuje i deklarirana luđakinja :D Peaches), koja je ujedno i singl, a snimljen je odličan spot. Pošto mi se ne da pisat kilometarske postove, napisat ću još samo da je čitav album pun vrckavosti, zaraznih refena i onog što su još Spice Girls proslavile kao «girl power». Valjda mi se zato još i više sviđa.

Ok, još samo par stvari :-) – link za službenu stranicu, iz koje nećete saznati puno, ali evo iz ove hoćete malo više, pa nabavite njihove albume i zatulumarite koji put uz Chicks on Speed.


- 20:20 - Neka se i tvoj glas čuje (3) - Upapiri - Ulinkaj

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pišem o...

glazbi u mom mikrosvijetu.

Moj crtaći projekt
Moj Last.fm

Linkovi

Pišite mi, ja volim kad mi pišu.

Još neki blogovi...