Stuck Inside Of Mobile With The Memphis Blues Again

18.09.2004.

BILA SAM, BILA SAM!

Partibrejkersi nekad davno O, znate li gdje sam ja sinoć bila? U KSETu, opet! Na Partibrejkersima! I definitivno ne mogu napisat neku objektivnu kritiku .. iz nekih potpuno nepoznatih razloga :D Sad imam 50 kn za živjet do utorka., što znaći da moram ići jesti u menzu ova 3 dana... a ja mrzim menzu, i daleko mi je!

Uglavnom, koncert je počeo jedno sat i po vremena kasnije, i trajao je jedno sat i po vremena. (kako su oni to lijepo složili). KSET je bio pun (iako su dan prije imali koncert...) ali ne prepun, što mrzim, nego je bila taman lijepa koncertna gužvica. Gledala sam ga iz pozadine (kraj šanka – hmph) ali zahvaljujući svojim vertikalnim dimenzijama nisam imala problema s pogledom na brejkerse koji su izveli dosta starih hitova, nešto novih stvari (ili onih koje ne znam) i tjerali me na ples čitav koncert... Mislila sam možda da ovaj koncert možda neće bit toliko dobar upravo zbog jučerašnjeg, ali sam, hvala nebesima :D, bila potpuno u krivu... Sve u svemu, ma mogu ja jest jedan obrok dnevno!

Sad idem jesti u menzu i slušati brejkerse još malo na walkmen...

P.S. Pozdrav čitavoj forum.hr populaciji od jučer, pogotovo Ipi, Bercani i darin!

- 14:28 - Neka se i tvoj glas čuje (6) - Upapiri - Ulinkaj

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pišem o...

glazbi u mom mikrosvijetu.

Moj crtaći projekt
Moj Last.fm

Linkovi

Pišite mi, ja volim kad mi pišu.

Još neki blogovi...