Stuck Inside Of Mobile With The Memphis Blues Again

17.09.2004.

NEUTRAL MILK HOTEL - IN THE AEROPLANE OVER THE SEA

Naslovnica Albuma Danas je dobar dan. Sunce se pomalo probija, imam hrpu štrudela od jabuke made my Mama, pijem čaj od mente i palim duvan za duvanom.

Samo ja i NMH. Sama sam sebi čudna, jer sam ovaj album smatrala jako bolnim – sa gajdama i onim glasom i pogrebnim maršem i prizivanjem Isusa ... Ali album je, ma koliko bio čudan i rascjepkan i težak zapravo ujedno je, kad ga se malo bolje posluša, jednostavno lijep. Kako sam Jeff Mangum kaže, svaka stvar ima neko bijelo svijetlo u sebi koje se nikada ne gasi – ovaj album je definitivno ono što ga potiče. U njemu postoji jedna prekrasna, iskrena ali nespretno skrivena doza optimizma, i jednostavna ljubav prema životu, koji je pak prikazan jako brutalno i hladno. Pun ovakvih kontrasta, skrivenih poruka, i jednostavnih, lijepih istina album me svaki put razveseli i zamisli, i jednostavno, kada počme pjevati naslovnu «In the aeroplane Over The Sea» zvuči kao da letim dok hodam, zajedno s trubama i onim prekrasnim glasom, (i razmišljam sad, jedina pjesma koja me približno ovoliko takne bi bila Forever Young, ali ona je već neka druga priča) i beskrajno uživam u životu jer-
...one day we will die
And our ashes will fly from the aeroplane over the sea
But for now we are young
Let us lay in the sun
And count every beautiful thing we can see
Love to be
In the arms of all I'm keeping here with me


Inače, NMH je bend čiji je idejni vođa i «duša» Jeff Mangum, dok se ostatak postava konstantno mijenja a izdao je 2 albuma (oba za Merge koji izdaje još neke od mojih najdražih bandova tipa Lambchop i Superchunk), - ovaj i On Avery Island. Jeff Mangum je dio «umjetničke skupine» Elephant 6 koja okuplja bendove Neutral Milk Hotel, Olivia Tremor Control, i Apples in Stereo (potpuno različitih glazbenih izričaja) i čiji se članovi međusobno izmjenjuju, surađuju i poznaju iz djetinjstva. Službena stranica je poprilično neažurirana i dosta Lyricsa je nepotpuno ali svakako su zanimljivi za pročitati, a ima i Press sekciju u kojoj možete pročitati još puno odličnih članaka o NMH, pa uživajte...

- 16:40 - Neka se i tvoj glas čuje (3) - Upapiri - Ulinkaj

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pišem o...

glazbi u mom mikrosvijetu.

Moj crtaći projekt
Moj Last.fm

Linkovi

Pišite mi, ja volim kad mi pišu.

Još neki blogovi...