Stuck Inside Of Mobile With The Memphis Blues Again

16.09.2004.

CARTER USM –WORRY BOMB

Naslovnica Albuma Danas je jedan od onih šugavih, prvih jesenskih, tmurnih dana, moram učit, ne idem na partibrejkerse... (a according to www.music.hr, sutra nastupaju i u KSETU i to za 75 kuna- to će bit zakon koncert, za razliku od onog u Aquariusu, kojem je, jadnom jedina mana to što je - u Aquariusu)

Uglavnom, današnji dan je – ovaj gore album. Meni najdraži Carter The Unstoppable Sex Machine album, onako, veselo pobunjen sa obožavanim Jimbobovim naglaskom i ukratko - post-punk at its best. Lyricsi - uobičajene Carter USM zajebancije, kritike i trademark angažiranost. Pjesme – punk pjesmuljci tipa The Life and Soul of the Party i Lets Get Tatoos, meni najdraža, malo sumornija, My Defeatist Attitude, koja ostaje u zajebanskom tonu (I'd fight the system/But what's the use/ It's fire resistant/ And waterproof) ali svejedno savršeno odgovara svom imenu, te naslovna Worry bomb i presmješna Senile Delinquent koje predstavljaju definitivno najčudnije pjesme na albumu. Album je jedna velika, savršeno složena izmjena čudnog, agresivnog i depresivnog, smješan i ozbiljan odjednom, zaokružen jednim od meni najboljih tekstopisačkih pothvata s ove strane '90ih.

Inače, album je imao special edition, koji je uključivao bonus CD Live in Zagreb, zvučni zapis legendarnog koncerta u Domu Sportova 1994. kojem na svoju neizmjernu žalost nisam svjedočila (valjda zato šta sam imala 10 godina) i kojeg jednako tako ne mogu nikako nabavit. Uglavnom, prosurfajte po njihovoj stranici , pročitajte genijalne lyricse, saznajte zašto je Jimbob ošišao franzete, i još hrpu gluposti, a ako vas zanima kratka povijest benda, najbolje što sam našla osim na stranici benda, je članak na stranici cooking vinyl, jednog od njihovih izdavača.

I, na kraju mali izvadak iz intervjua s Fruitbatom-
Are the aliens already here?
If they are here, they won't stay long.
Are they Carter fans?
They'll read the Carter lyrics and decide to go somewhere where the inhabitants aren't babarians.



- 14:12 - Neka se i tvoj glas čuje (7) - Upapiri - Ulinkaj

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pišem o...

glazbi u mom mikrosvijetu.

Moj crtaći projekt
Moj Last.fm

Linkovi

Pišite mi, ja volim kad mi pišu.

Još neki blogovi...