Stuck Inside Of Mobile With The Memphis Blues Again

15.09.2004.

Mali uvod

Mogla bih ovdje napisati svašta o razvoju glazbe i kako je ona ponekad odrastala zajedno s čovjekom, a ponekad i puno brže od njega. Mogla bih otići daleko u prošlost i pisati o rađanju glazbe, i osvrnuti se na utjecaj koji i dan danas ima nad čovjekom.. Ali, pogađate, neću.
Ovdje ću pisati o glazbi danas, glazbi u mojoj glavi i glazbi oko moje glave. Nadam se da će vas potaknuti na razmišljanje i, naravno, slušanje :)
- 13:30 - Neka se i tvoj glas čuje (2) - Upapiri - Ulinkaj

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pišem o...

glazbi u mom mikrosvijetu.

Moj crtaći projekt
Moj Last.fm

Linkovi

Pišite mi, ja volim kad mi pišu.

Još neki blogovi...