B.F.F.

moja bff je maja...a tu su jos i nikolina, vana, ivona, tea, marina, cure iz razza..itd..kiss

Malo o meni...hehe

Ime-Petra
Prezime-pst!!belj
Datum rođenja-15.12.1995.
Status-slobodna..kmee.cry
Slusam-sve sta je supp za dance
Gledam-sve serije na rtl-u..haha

Ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



< srpanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari Da/Ne

design by: N-dizajn

Opis bloga

pisat cu o hmm...o pjevacima i grupama koje slusam i o zanimljivim stvarima u zivotu..hehe...uzivajte..pusa

Linkovi

URL=http://www.dnevnik.hr]Dnevnik.hr[/URL]
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Blog.hr

subota, 04.07.2009.

hahahahahah..ludnicaaaa

ejla ljudiiiii...smijehjako sam sretnasmijeh...jucer smo bili na moru..vanchi, nixy, ivonche, nelly i ja...kako je bilo dooooobro...bile smo na stoji na zelenom...i na pjesku..hhhhhh...ma taj dan se treba ponoviti..beljbeljbeljbelj

ja i nix smo dosle prve i malo smo se pogubile ali smo nasle put i to mijesto...skocile smo u more i cekale druge curke...voda je pree jebena...palo smo se slikale vani i pod vodom..vanchi ima aparat koji more u vodusretan..malo plesale..sinkronizirano plivanje haha...borile se na ramenima, pricale u vodi i igrale se s lopticom...

poslje smo isle igrat odbojku na pjesku i bili su neki taljani..koji smijeh...igrale smo protiv njih...sretansretan...oni su govorili auc umijesto aut a mi smo im se smijale...jadniciii...heheheh...jednog ogromnog lika sam blokirala...lik mi je cestitao a ja sam se pisala od smijeha...ugl preee jebeni dan...nadam se da i vi uzivate kao i ja..pusaaaaakisskiss



| komentari (11) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.