B.F.F.

moja bff je maja...a tu su jos i nikolina, vana, ivona, tea, marina, cure iz razza..itd..kiss

Malo o meni...hehe

Ime-Petra
Prezime-pst!!belj
Datum rođenja-15.12.1995.
Status-slobodna..kmee.cry
Slusam-sve sta je supp za dance
Gledam-sve serije na rtl-u..haha

Ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



  lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari Da/Ne

design by: N-dizajn

Opis bloga

pisat cu o hmm...o pjevacima i grupama koje slusam i o zanimljivim stvarima u zivotu..hehe...uzivajte..pusa

Linkovi

URL=http://www.dnevnik.hr]Dnevnik.hr[/URL]
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Blog.hr

nedjelja, 21.06.2009.

ma super dan...=)))

na utakmicama je bilo super...ja, maja i moja sestricna smo navijale...smijehsmijeh...kasnije smo cuvale malu luku...mala ima 3 godine...roditelji od muza njene mame su iz spanjolske..a maa prica hrvatski i spanjolski..bas je medena...poslje smo ja i maja igrale odbojku..nije bio djego...joj joj joj...sutra opet na utakmice..belj..maja sutra cemo kad svi zvrse malo igrat na pjesku preko mreze...

ja cu poludit....opet onaj kreten sere po meni..ja cu njega istuccc...burninmadburninmadburninmadburninmad...ah kako je ljepo bit zaljubljen...ak moze jos par savijeta za onaj post prije neki dan...bit cu vam zahvalna...i komovi ce bit vraceni..pusa velikaaa....kisskisskisskiss



| komentari (19) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.