B.F.F.

moja bff je maja...a tu su jos i nikolina, vana, ivona, tea, marina, cure iz razza..itd..kiss

Malo o meni...hehe

Ime-Petra
Prezime-pst!!belj
Datum rođenja-15.12.1995.
Status-slobodna..kmee.cry
Slusam-sve sta je supp za dance
Gledam-sve serije na rtl-u..haha

Ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



  lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari Da/Ne

design by: N-dizajn

Opis bloga

pisat cu o hmm...o pjevacima i grupama koje slusam i o zanimljivim stvarima u zivotu..hehe...uzivajte..pusa

Linkovi

URL=http://www.dnevnik.hr]Dnevnik.hr[/URL]
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Blog.hr

subota, 20.06.2009.

joj ta glupa kiša...:-(

ejla ljudi...joj ta glupa kisa sad vjerojatno necu ici vani..cry..moram vidijet sa majom ak joj se da a nadam se da oce..ali ja bi da idu svi...burninmadkako mrzim jednu osobu mom frendu govori lažilaze i odvratne stvari o meni..stalno nes sere..i onda kaze da nije nis reko...pokopal bi ga zivogmad...mah necu se zivcirat...uzivajte...mozda nes napisem kad se vratim..kisswavekisswave



| komentari (17) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.