Limoncello, anyone?

ponedjeljak, 24.07.2006.

Da ga jebes.

Nemam vise volje ni pisati blog, ni postati na forumima na kojima sam prisutna, niti uopce biti online. Pocela sam poput zombija buljiti u ekran televizora dok mazim psa pod rukom, te nastavljam i kad on sidje s kreveta. Pitaj kurac koji mi je kurac. Ma..

24.07.2006. u 01:42 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovlje

Blogovi:

Thilivren: Djevojka mucho interesante.
Horny Vedje: God Damn Frusciante lover!
Luna(tic): Maskirana i luda, bar tako kaze.
Liberty Bell: ...kao pjesma one grupe...kojoj sam zaboravila ime. =|
Trla-brla: Romana
Dark Label: ...jebote, koji dizajn.
Pictured Within: Obojana.
Dejan: Kak se ono kaze na nigersko-americki? He rulez.
Kaja: E ona mi je bila draga... I jos uvijek je, da se razumijemo.
Tin: Promijenio se decko otkad sam ga zadnji put vidjela. I bogami dobro svira. <3





Ostalo:

Caffe Planet
Net, sad bivsi Iskon forum
Chill Out Zona
Tipi Tosti: Stranica bara Fiorite i Ultrasa Cesene, mog drugog doma, u izradi, coming soon. ("You'll Never Sbronz Alone" bi znacilo "Nikad neces pijancevati sam")
Foamy: ...forum.

Kontakti'n'Shit:

ICQ: 283-824-421 (Sugarplastic, olitiga moi)

Mail: interstellar_overdrivess@
hotmail.com

MSN: Vidi mail.