Mushicin svet

14.10.2006., subota

Hladnoca..

Ovo je neopisivo... toliko je hladno kao da je januar... ne stvarno ne preterujem toliko mi je hladno a glupa klima ne moze da zagreje nesto mnogo...brr.. jedva cekam grejanje...
I da posle ovakve uvodne recenice sta reci... kod mene je sve tako nekako po starom .. osim toga da su pocela predavanja pa se smrzavam i na faxu.. i naravno smaram, profesor iz fiziologije.. ne bih o tome..
raspored mi je grozan po ceo dan sam na faxu (najmanje od 8 do 16 ako imam srece sa grupama i svim)
Dalje.. sta jos ima novo.. pa ovako moja drugarica Dr. ,na opste zaprepascenje svih, je obnovila godinu!! Bas mi je zao.. ali jbg bice ona dobro.. nije trebala ostaviti uslovni ispit za kraj, by the way da ga je dala ocistila bi godinu - o tome govorim..
ali mozda to ima i dobrih strana sad cemo se bar malo vise druziti jer je ona samo ucila i ucila..
E da imam planova za Novu godinicu da odem u London opet ali to jako zavisi od ishoda mog ispita koji imam u ponedeljak.. tako bih volela... mislim, vec i ptice na grani znaju za moju opsednutost Londonom..eee... rolleyes
I jos nesto bolesna sam imala sam temperaturu 3 dana grlo me rastura i povrh svega po ceo dan sam ucila hemiju...
Sta reci za kraj, nego, ova hladnoca me je stvarno dotukla.. zelim ili grejanje ili leto... a i jedna poseta Londonu bi pomogla...
zujozujo uf kakva alternativa... mah
- 10:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Otvori OCI da bolje VIDIS o cemu sanjas a onda to i OSTVARI !!!

Linkovi

Ja..

Sam Kristina, zivim u NS-u, studiram.. obozavam London i zelja mi je jednog dana ziveti tamo .. i takoc.. skromno sa moje strane zujo