Mushicin svet

06.05.2006., subota

Izlet iliti..

Odakle da pocnem?!
Hm.. bilo bi dobro od pocetka yes sinoc mi zvoni tel i sva pospana se javljam (mislim kad kazem sinoc bilo je to vec 00:40h ali ja prilicno kasno lezem mozda je to zbog Amerike :) Bojana sva zabrinuta zove - u tripu je da ce je Z. prevariti?!?! Momentalno sam se razbudila.. mislim sta je sad ovo?!? Pa njih dvoje su najzaljubljeniji par koji se moze sresti trenutno na ovoj planeti.. pokusavam da skontam njene razloge i objasnjenja - koja su naravno u najmanju ruku GLUPA.. zaista tripuje nema smisla govoriti koliko je on voli a i ona njega.. i tako ja odlucim da ujutro krenem za BG cvrsto je zagrlim i resim situaciju kako samo ja to umem kiss
I tako ustajem jutros zore rane u 8 sati i sva bunovna izlazim napolje.. prvo cekam onaj debilni gradski skoro 20 minuta mad i dodjem na stanicu kad ono voz!! Vozila sam se vozom svega nekoliko puta u zivotu pa reko.. ajd sad.. i tako ja lepo kupim kartu za BG i naravno voz.. kad ono.. taj voz vec ide iz Subotice i tako je krcat za nepoverovati.. ulazim.. naravno stojim burninmad i tako sam ja stajala sve do Batajnice!! ali dobro kad je neka zenturaca ustala sa svojih milion dece ja sednem i tako sedim nekih pola sata i stigla..
Mislim ovi smajlici su samo fore radi ja sam jedna izuzetno hladna osoba i ovaj nemili dogadjaj me uopste nije iznervirao.. cool bas je Bojana iskomentarisala da mi se divi kako mogu uvek biti sa osmehom na licu ona bi vec odavno pukla..
Bojana me ceka na stanici i cim sam je videla problem je bio resen.. i sta sad skoro nismo ne pricale o Z. jer, Boze moj ipak sam ja dosla na "izlet" kako smo nazvali ovu malu akciju.. kasnije i ekskurzija cak, prisetivsi se gimnazijskih dana...
I tako smo mi bazale po BG- u ceo dan i super se zezale.. gledale prolaznike po Kalisu i smisljale ko je ko.. ne biste verovali sta smo sve videli - sve nase momke, drugove, drugarice.. samo jedno 60 god starije.. fora je..
i tako dodje vreme da ja krenem kuci.. mi na stanicu i nesto ona meni promrmlja tipa "joj ja bih s tobom u NS".. nema problema ja sam covek od akcije i ni 5 ni 6 ja kupim dve karte za NS.. daaa
i tako bez puno nagovaranja sede ona sa mnom u voz.. smejale smo se citavim putem 200 na sat.. dodjosmo u NS i ona ima za BG voz za 45 min.. tako smo nas dve jos pola sata mlatile u restoranu (bolje reci kafancini) na stanici i doslo vreme da se rastajemo.. da ne bude kao strine da se pratimo ceo dan..
Eto zavrsila se i nasa mala akcija... trenutno ne mogu da gledam koliko sam umorna ali jos samo da napisem poruku koju sam upravo dobila od Bokice "Agentu OBOZAVAM TEEE!! Ova nasa mala avanturica mi se TAAKO svidela! Sa tobom je sve, mislim ceo moj zivot zanimljiviji! Jednostavno hvala ti za sve!"
sta ja jos da kazem na to?!? uzivajte...thumbup
- 21:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Otvori OCI da bolje VIDIS o cemu sanjas a onda to i OSTVARI !!!

Linkovi

Ja..

Sam Kristina, zivim u NS-u, studiram.. obozavam London i zelja mi je jednog dana ziveti tamo .. i takoc.. skromno sa moje strane zujo