Mushicin svet

03.05.2006., srijeda

?!

"Svaki mali stvor zeli da bude voljen"
Zasto ovakav pocetak?!? Bez nekog posebnog razloga.. mislim.. da.. ovo mi je Bojana letos napisala na parcetu kartona kad smo bile na moru.. to parcence hartije mi je tako drago.. svugde ga nosam sa sobom pa sam odlucila podeliti sa.. hm.. ne znam sa kim..
danas sam tako srecna.. bez nekog posebnog razloga (opet?!?) ali kako D. kaze to je prolece :) hehe opet D. ali.. wow kako konfuzno pisem ali tako mi emocije nadiru bez nekog posebnog reda i razloga.. jednostavno samo zelim da se ispraznim.. danas mi ne pomaze ni NE odlazak na fax, ni izlezavanje po krevetu celi dan, ni preglasna muzika.. ljudi kako da se scooliram i krenem da ucim.. ?!? zaboga sutra imam dva kolokvijuma i vreme je da se prizovem svesti i latim knjige kad vec nisam do sada..
nutnutnut ovo postaje zabrinjavajuce.. i veoma cudno.. mislim ovo mi se jos nije desavalo da tako postanem neodgovorna na jednom.. na izgled mislim da ludim jer mi se nista ne radi po ceo dan bih se zezala i knjiga mi se ne gleda.. sto je najgore od svega smejem se tako bez veze..
da li je ovo normalno ili..?!
- 20:50 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Otvori OCI da bolje VIDIS o cemu sanjas a onda to i OSTVARI !!!

Linkovi

Ja..

Sam Kristina, zivim u NS-u, studiram.. obozavam London i zelja mi je jednog dana ziveti tamo .. i takoc.. skromno sa moje strane zujo