HTML>
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> < }
  siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
*O MeNi*

ImE:LaUrA
PrEzImE:SeKuLIĆ
rođena:5.1.1997
voli.prvenstveno dečke,dobru zabavu,smijeh...ČOKOLADU
ovisnica o :čokoladi
išla na rehabilitaciju zbog:čokolade
voli jesti:supu to bolan nedeblja!!
kg:pukla mi vaga...hh...nisam se duuuuugo vagala...
naj frendice:maša,žeky,pezerka,dora,anči,jela...sok...
b.f.f:maša i žeky
naj frendovi:ševa,perka,domac,čulap,gagi,živa,bruno bajan...
b.f.f:ševa
naj pjesma:čardak,srbijanka,užičko,prvi kiss,žena zmija,do gole kože,potpitću ovaj splav...
najgora pjesma.rock i ona dosadne otegaljke
...
simpu:imam
status:slobodna
papa voli vas lara

*majn fotos*

kiss
kiss
kiss
kiss
kiss
kss
kiss
kiss
kiss
kiss
kiss
kiss
kiss
kiss
kiss
kiss
kiss
kiss
kiss
kiss
kiss
kiss
kiss
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

*Moji carevi*

svi=)

nedjelja, 18.01.2009.

...WiIiIiIiIiIiI 200 KoMoVa Na OnOm PoStU NeMoJtE ŠtEdItI Ni Na OvOm...xD**

xD...pozzzz...Wama cakanima owaj post sam odlučila pisati sa w a ne v tak d hihih...bilo je zakon owako u mom brdu tam u bartolowcima spuštala sam se na jastucma haha čak i na skijama svojim hiiiiiiiihihhhhhh bilo je zakon...na prošlom postu je bilo 200 komentara i prezadovoljna sam...neki lažori kažu wraćam komentare pa newrate od mene nemojte više očekivati komentare u lawnom sam da kažem zaljubila sam se...weeeeee napokon..i takkk SRETAN ROĐENDAN MOJOJ NAJDRAŽOJ ŽEKY(NAJDRAŽOJ PO TOM IMENU)SRETAN ROĐENDAN MOJA STEVANKO BJELANJAK,USPUT POZZZ SAFETI LJUSCI I MENI MEĐIDI ŽUMANJAK POZZZ VAMA E SAD RODBINA:sijamska spojena super ljepilom uhu mojoj maši,posvojenoj seki žeky,seki perki,baki živi,mami čulapu,tati jeli...i ostatku mojim cakanim prijateljima...pezerki,dori,anči,bajanima,pezeru,nini,tini,kati,miaheli,zizzy,borri,rubilki,ivani i.,ivani v.domcu,domcu,k wama swima koje was znam pusaaaa velika i pozz woli was lara!

- 18:12 - Komentari (246) - - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.