Muku muce da me sprijece, sprijeciti me nitko nece!

22.07.2006., subota

Nek se javi ko zna da pomogne...

Imam veliki problem i molim Vas za iskreni savjet. Zadnjih mjesec dana cura mi se cudno ponasa.
Kad god je u mom drustvu, sapuce dok razgovara na mobitel, primljene poruke odmah brise i ne dozvoljava mi da ih citam.

Kada izadje u grad, vraca se kasno i kaze mi da je bila sa prijateljicama koje ja ne poznajem. Ne koristi autobus, vec uzima taksi. Na povratku kuci, navodni taksista je ne ostavlja ispred kuce, vec 100 metara nize niz ulicu.

Posto mi je to postalo sumnjivo, odlucio sam da se sam uvjerim da li se radi o taksiju, ili je neko drugi dovozi kuci.
Smislio sam genijalnu ideju da parkiram svoj auto u blizini mjesta gdje obicno izlazi iz "taksija" i skriven iza njih, uvijerio sam se u to.

Jedne noci dok sam tako cucao sakriven iza auta, primijetio sam da mi se pojavila hrđa na zadnjem desnom blatobranu.

Dakle, treba mi Vas savjet: da li da zamijenim kompletan blatobran novim, ili je dovoljno da sastruzem hrđu, premazem blatobran spric kitom i sve to lijepo prelakiram?

- 12:27 - Komentari (10) - Isprintaj - #

14.07.2006., petak

blog Layouts


Iskreno imam nekih zanimljivijih tema i zajebancija ali ne da mi se danas to stavljat
na blog, preumoran sam a i ljen tako da drugi puta...

Al ajde danas cu stavit neke slikice za zajebanciju ali morate mi obecat da necete
samo proc kroz njih vec polako scrulajte svoj mis i gledajte na svaku sliku nekoliko
sec i vidjet cete da ima cak i nesto smjesno u njima...mozda...a mozda je ova
prva i najsmijesnija...a mozda su u sumi!!!


Ah rekao sam da je ova najsmjesnija, zar ne cure...njami



Ova slika pokazuje kao da ih vi ucite kako se prvi puta "vodi ljubav" iliti sevi...bang



Misko napusenko...smokin



Banana 1: Mislis li isto sto i ja B2?
Banana 2: Mislim B1!



A ova mackica je kao i jedan moj prijatelj kojem stalno govorim da mu je blog
u kurcu i da je teski depresivac ali izgleda da mu nema pomoci...bang



A ovo je buc u mladim danima...rofl



I za kraj nesto slatko...thumbup

- 18:50 - Komentari (4) - Isprintaj - #

09.07.2006., nedjelja

Evo mene opet...

A kaj da vam kazem ljudovi...Jucer sam bio na nekom tulumu (sasvim slucajno)
a od tog tuluma nije bilo niti k...bang Koma, komica kao i kuma, kumica!zujo A kaj cete...
Nu da! Ma neda mi se vise nis pisat, dosadno mi je to...
Ko da ce netko to ic i citat!?lud

Pa cu zato stavit nesto malo zanimljivije, mozda...a mozda su u sumi...a mozda
i nisu!? Jel zna uopce tko di su???bang


Prebroji ljude na slici (lijevo) prije, pričekaj da se pomaknu, pa ih opet prebroj!
ZAniMljIvO...

Pa cekajte malo, koliko ima ljudi na slici? Dvanaest ili trinaest...
Pa tko je tu lud? A ono svi neki alkici...


A evo jos nesto vam moram pokazat...Svi mi nesto u zadnje vrijeme govore:
Cuj trebas otic na zrce, znas koja spica...Najjebeniji provod...Cuge koliko hoces
i takve neke spicke...A ja njima kazem, pa ne postoji samo jedno zrce i to na Pagu!
Ima jedno jos bolje...Pa evo da vas uvjerim...

ZAGORSKO "ZRCE"




P.S. I ZA SAMI KRAJ ZAZELIO BIH SRECU DANAS
TALIJANIMA DA POSTANU SVIJETSKI PRVACI...
ITALY 4EVER - FORZA AZZURRI
- ITALY 4EVER


- 14:34 - Komentari (26) - Isprintaj - #

05.07.2006., srijeda

IZVANREDNI POST...

P.S. Nisam imao namjeru radit ovaj post ali moram...

Italija
Savez:
Federazione Italiana Giuoco Calcio (FIGC)

Broj stanovnika:
58.000.000

Savez osnovan:
1898.

Registriranih igrača:
1.428,929

Nastupi na SP:
1934, 1938, 1950, 1954, 1962, 1966, 1970, 1974, 1978, 1982, 1986, 1990, 1994, 1998, 2002.

Najbolji rezultat na SP:
svjetski prvaci 1934, 1938, 1982.

Kontinentalni naslovi:
prvaci Europe 1968.

Izbornik:
Marcello Lippi (Italija)

Najveće zvijezde:
Francesco Totti (Roma), Alessandro Del Piero (Juventus), Pirlo (Milan)



Bili smo tako daleko a sada smo uistinu tako blizu...


Zavrsila je i prva polufinalna utakmica ovog svijetskog prvenstva i rezultat je naravno poznat svima...
U finale je otisla potpuno zasluzeno najbolja reprezentacija svijeta...ITALIJA!!!
Kao sto i sami mozete vidjet, VELIKI sam navijac Talijanske reprezentecije...Talijani svojim igrama pisu povijest, a ove godine povijest ce se zvati "Svijetski prvak 2006--ITALY"...

Dvanaest godina sam cekao ulazak u polufinale, tj. finale gdje smo porazeni od Brazila 3:2 na penale, ali zato ove godine idemo do kraja, po naslov titule svijetskog prvaka...


Osvrt na vecerasnju utakmicu:
Grosso i Del Piero u dvije minute srušili 'elf'

DORTMUND, Westfalenstadion, sudac Benito Archundia (Mek)
NJEMAČKA

0:2
(0:0, 0:0)


ITALIJA
Strijelci: 0:1 Grosso (119), 0:2 Del Piero (120+1)


Njemačka:
Lehmann, Friedrich, Metzelder, Mertesacker, Lahm, Schneider (od 83. Odonkor), Borowski (od 72. Schweinsteiger), Ballack, Kehl, Podolski, Klose (od 111. Neuville).
Izbornik: Jürgen Klinsmann

Italija:
Buffon, Zambrotta, Materazzi, Cannavaro, Grosso, Perrotta (od 104. Del Piero), Pirlo, Gattuso, Camoranesi (od 91. Iaquinta), Totti, Toni (od 74. Gilardino).
Izbornik: Marcelo Lippi



Stats from the game:
GERMANY ITALY
2 Shots on Goal 10
13 Shots 15
21 Fouls 19
4 Corner Kicks 12
1 Free Kicks 1
2 Offsides 11
0 Own Goals 0
2 Yellow Cards 1
0 Red Cards 0
43% Ball Possession 57%

Man of the Match
PIRLO Andrea




NAVIJACKI KUTAK:




MUKU MUCE DA NAS SPRIJECE, SPRIJECITI NAS NITKO NECE...
blog


- 00:21 - Komentari (12) - Isprintaj - #

03.07.2006., ponedjeljak

Likovi ajde da vas vidim...

Prije nego pogledaš fotografiju, pročitaj! Primjer se temelji na znanstvenim osnovama...

1. Ako na fotografiji pronađeš čovjeka za manje od 3 sekunde - tvoj desni dio mozga bolje je razvijen nego kod prosječnih ljudi...
2. Ako na fotografiji pronađeš čovjeka za manje od 1 minute - tvoj desni dio mozga je normalno razvijen...
3. Ako na fotografiji pronađeš čovjeka u roku od 1-3 minute - tvoj desni dio mozga reagira sporije, pa moraš konzumirati više proteina...
4. Ako na fotografiji pronađeš čovjeka po isteku 3 minute - Neka se tvoje srce ne uznemirava-ipak možeš uvijek biti o državni službenik!

To nije šala, na fotografiji se stvarno skriva čovjek...

A sada pogledaj fotografiju i mjeri vrijeme...



Ako vam je trebalo duze od 1 min, onda vam je zasigurno vrijeme da se zapitate kojom glavom razmisljate:

blog Layouts


- 22:03 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>