nedjelja, 28.10.2007.

malo duži post, i čak dubokoumniji od prošlog..(nadam se da će plave ofo skužit)..

efo, došao je vikend.. u školi je fakat bilo preeejebeno.. malo su nas već stisli s učenjem(npr..kumerički).. al ja bum se javil u pon i dobio dobru ocjenu(3 možda).. pa če vidjet on.. aha.. i ekipa- svi su okey.. valjda.. dumina je malo "kisela" zbog branimira.. vikica se u petak rastužila.. tea stalno ima neke crne dane.. i uglavnom nije nikom nikaj strašno.. ifek bu izletio iz škole, kad tad.. to nije dobro.. al jebiga, nepopravljiv je on.. ines bu se valjda opet zapalila za dečke(sam da ju opet neki ne zajebe).. rina oće velikog čovca(a ak mu to i kaže imat če ga..).. onda.. monika stalno sretna i nasmijana.. karlo i tea- to je već postalo malo smješno, svaki drugi odmor imaju neku krizu, al ja znam da bu oni bili zajedno još- puno, puno.. jelena(naša) ima ful sramežljivog i čudnog dečka.. al ok.. sara i silvija su se farbale-isss, ktsf.. jedna sad ko vještica, a druga ko, neznam.. čuki zna dobro lupit.. a jelena("ona" jelena) je glavni hool u kvartu.. ccc..aj zabrijte kak mi je dosadno ak u 2 ujutro ja pišem post.. i ovi smajlići mi idu na slezenu u zadlje vrijeme.. SMRT SMAJLIĆIMA!! i pozdrav onima koji čitaju ovo maloumno, totalno debilno, i bez cilja napravljeno blogovsko/propagandno smeće..(uuu, koji izrazi, koa sam ja faca..)- stolica, plava, ljubiteljice prozora, skinjaro i svi dlugi ljudovi.. btw.. oću da mi komentirate(nisam zadovoljan s 49 komentara).. htjeo bih više.. al ok.. i poseban pozdrav mari.. vidimo se ljudovi..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.