< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O BLOGU

Nista posebno... Osim ako vam se moj život ne cini poseban...dead
Malo o mojoj obitelji,mojim OSOBNIM
misljenjima ljudima/stvarima koje volim ili ne volim
Propalim ljubavima i mojim " glupin teeangerskim razmisljanjima "...
I naravno mojim prijateljima...



"SVE ŠTO SAM VOLIO A TEBE SAM VOLIO
SVE ŠTO SAM SANJAO A TEBE SAM SANJAO
MA ZAR SAM POGRIJEŠIO ŠTO SAM SE SMIJAO
KAD SU MI GOVORILI DA SVE SU ŽENE

K.U.R.V.E"



IIritantna
VVeeeelika
AArogantna
NNenormalna
AA.C.A.B

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

O MENI

Evo me..Cujem da ocete znati o meni...
Pa dobro...
Zovem se Ivana,idem u 7 razred,zivim
U Zadru,plavu sam ,i to ne blajhana nego obicna plavusa
Imam puuuno prijatelja,najbolja frendica mi je Sara yes
Imam ravno 60 kg i 166 cm, LOL!!!

VOLIM:decke,converse
stari hr roc,mcr,azru,parni valjak,soad
Prljavce,Riblju Corbu, pastu,cokoladu
Nikolu,postene ljude,one koji govore istinu
ma kakva god ona bila,lipe nokte
PLOCICE!!!,miris pogotovo fantasy od Britni Spirs
,Eupforiu od Calvina Kleina,Davidoff Game,itd...
miris kokosa,sminku,crvenu i lubicastu boju,prstenje
tenis,brata,prijatelje,blog bez kojeg ne mogu, mp3
minice,kapice,vigaro,Ugljan,,more,zvijezde,volim voliti,
Ritam na Ugljanu,macke i sve zivotinje,zvake,pucanje balona
zivcirati ljude,kucnuti 3 puta za srecu,potpisivati se,
dijeliti triske,lakirati nokte,Akija i Husa,Axla,Slasha,ma sve sve
profesora iz likovnog,raditi gluposti na njemackom
sprdati se sa Bartolom,dopisivati se, MOBITEL(br nedam,svaki dan
me zovu sa skrivenog),MSN,ICQ,....

NE VOLIM: kada mi netko slomi srce
nemati love na mobu,nemati love,biti zivcana
biti bijesna, kada me zovu nekim cudnim imenima
kada netko ne zan cuvat tajnu,kada mi netko soli pamet
,kada nema CD kojeg ocu,kada se trudim oko neceg a rezultata nema
,ne moc s eprobudit ujutro,gulas,blitvu,brokule,kada netko smrdi
ne imati zvaku,moju macehu koja mi soli pamet,moje tete:Dragicu,Bibicu,
Zlatu koje mi takoder sole pamet, jako jako droljaste zenske,biti sa nekim
pre pre dugo... prekide tipa "nije me briga",vidieti bivseg sa novom
,nositi 100 puta isto,prijetiti,lagati,ulizivati se,one koje se PRAVE vaznima,
kada mi profesori sole pamet, Tomija (lazova br 1 na ovoj kugli)
kada mi netko vrijeda ono do cega mi je stalo,kada trebamo radit
poligon unatrag...

INACE SAM: jako jako tvrdoglava,volim se svadati
pa pomiriti,volim raditi drame(ja sam dramma queen),ne popustam bas lako,
ali sam lakovjerna,jako lakovjerna,uzasno osvetoljubiva,pamtim pa vratim,
neki kazu da minjam prebrzo decke(svasta,LOL),nepismena,svaka druga
mi je krivo napisana,malcice praznovjerna,sminkerica rokerica,nesto
izmedu mozda je sminka ipak br 1,ali se to ne odnosi na moj ukus
glazbe koju slusam...

CITATI(koje obozavam)
:
"TI SI RAZLOG STO POSTOJIM,TI SI RAZLOG STO SAM TU
TI ME DRZIS IZNAD VODE TI SI MIR NA JASTUKU,
TI ME GASIS KADA GORIM TI ME TJERAS DA SE BORIM,KAD
MI DODE DA SE PREDAM TI SI RAZLOG STO SE NEDAM"

"WHERE I CAN RUN TO THE FASTES I CAN TO THE MIDLLE
NOWHERE ,"

"I HURT MYSELF TODAY TO SEE DO I STILL FEEL,I FOCUS
ON PAIN THE ONLY THING THATS REAL"

"EVERY STEP THAT I TAKE IS ANOTHER MISTAKE TO YOU"

"I VE BECOME SO NUMB ALL I WANT IS TO BE MORE LIKE
ME AND BE LESS LIKE YOU"

"U MOJIM VENAMA,JOS JE NJENOG OTROVA
JOS JE DOZA PREJAKA,A TEBE LJUBIM DA
NE POLUDIM DA ZABORAVIM"

"MOJ BIJELI LABUDE,KAD ME JEDNOM NE BUDE
SVE CE VODE LABUDE,DA SE RAZBISTRE "

"I BORBE I OD RANA JOS JE GORI STRAH, STO
CU NACI KADA SE VRATIM U TVOJIM OCIMA"

"AKO JE GRIJEH STO TE VOLIM NEKA MI SE NIKADA NE OPROSTI"

"NEMOJ ME NIKADA ZABORAVITI,JER ZABORAVLJENI
NIKADA NE ZABORAVLJAJU ONE KOJI SU IH ZABORAVILI"

"LJUBAV JE ODLUKA NEKOG U CIJELOSTI,POJEDINOSTI MOGU
BITI KAKVE HOCE "

....

MOJA EKIPA:Sara,Tena,Curka,Torbarina,Sara 2,
Martina,Andrea,Krajno,Glavan,Pero,Nino,Racki,Skoda,Karlo,Klesnik
Luleee,Batur,Stule,Hyuzzzz,Noemi,Gobe,Helena ,Matesicak(NEKADA)
itd...sorry ako sam koga zaboravila,nabrajanja mi ne idu

OSTALI: Doriana,Mare,Jovancevic,Stipe
Bartol,stoja ,Kwasa Jopa,,,, unti ima vas,Hela,,,
puno...

POSEBNO MJESTO SA SLIKE:smokin

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



myspace layout

myspace layout



layout for myspace

layout for myspace



blog layouts

blog layouts



Myspace

Myspace




Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts




MSN: mrdjenica_no1@hotmail.com

L.I.N.K.O.V.I

WEB
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
BUDALIZACIJA!
LYRICS

NAJ BLOGOVI
ludaaano
marko all star
Mario
šminkerica
Tokio hotel girl
braaco
vevaaa
laraaa
Status Quo
Komercijala
Dee Ligh & TH
KIMy
Defend your taste , Ana
Sivka draga
P.R.U.E
Crna 9
Ineees
Just me
Kneeeža
Štrumf
Iv@n@
Knežaaaaa 2
*dor@*
My life is anarchy
bbb ovka
Vjeverica
me, myself&I
Baki
Indigo djeca



BLOGOVI KOJI NISU VISE SA NAMA
konobar
Delaa i Grcaa- kraljeviiii
Robi
TK
TH i ona
Bil Kan
B.A.K.O.V.A.C
elementica
el-bahate-JA BULE
She is back , trula daska
V.K.R.B
HAppY GiRl :)

MOJI ZADRANI :
Reponya
Hyuz
Jope
Dodo
Štrumf
Doriana
Stule
HP , Dario
Čolak
NC
Stipe
*I.V.A*
Viiito
AnTiŠmInKeRiCa
S.A.R.A
4 lude ljudkinje
Kiki , crna "glupača"
Hrvoje 8f
Kosevicka
Kreso i Jandric
Rogic


POSEBNI LINKOVI:)))
Jelena
matejčy m
Sara
ZaSvEzAdRaNe
*iva*

BANNERI!!!



Lyrics





song title


artist


lyrics text




by Lyrics & Songs



glas naroda

SVE

Stvari se polako vračaju na mjesto
ovako nešto se ne događa često
premda priznajem ponekad pretjeram
i nekud otplovim sam,
i tad slike izbljede sve ,
i tad zatvaram se u sebe,
i tad nisi mi potrebna,
kazaljke i dalje krugove crtaju
umjesto zvijezda
kišne kapi na grad padaju
prazno mjesto u mom krevetu sječa me
da bila si tu
ko' zna kuda si otišla
ko' zna zbog čega se ne vračaš
ko' zna sve piše u zvijezdama
još jučer pljupcima mi smo se borili
i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali
što se dogodilo gdje je ta kap što je prelila čašu što te natjrala da odneseš
sve što sam volio, a tebe sam volio
sve što sam sanjao, a tebe sam sanjao
ma zar sam pogriješio što sam se smijao,
kad su mi govorili da sve su žene kurve,
kad bi zauvjek zaspao ovak grad

kao u bajci, prekriven trnjem i travama
sve dok se ti ne vratiš,
a vratit ćeš se znam
i sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan
dok me ne zagrliš, dok me ne poljubiš
dok me ne zagrije tvoj dah




MySpace Layouts

MySpace Layouts


For all the rest of time



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog Layouts

blog Layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



layout for myspace

layout for myspace



blog Layouts

blog Layouts



image hosting

image hosting



image hosting

image hosting



blog images

blog images



images

images

 

Look at this pain around me...This is what I've cried for,this is what i'd die for...

 
 
 

24.10.2006., utorak

Da li mirno spavas luce moje..Ovo vecer da'l te savjest pece...

Ej ljudi...novi post napokon ,ne znma ali nikako mi se nije dalo pisati,ali sada moram...
Dakle so kod mene ima novog... Pa bas i nista. Tj idem 31.10. u ZG na 5-6 dana ...Inace 31 vam jeSari rodjendan, a Andrei 31.10
Lol...moje skorpijicedead
I tako... Inace ,ne znam ... E da , so se tice Tomija,..On za mene vise ne postoji...Dovoljno sam ja suza isplakala,dovoljno toga rekla i ucinila i nisam zasluzila da me jebe u zdrav mozak (moram se ovako izrazit) ,jos cu zbog njega ispast tu neka lazovica...dada... ma, uglavnom nadam se da kada dodem u ZG,kada ga vidima i AKO ga vidim da nece biti scena i drama... eeeee da,,jedva cekam vidit moju Knezuuu jebacicu i ici malo kod nje na praksu za decke belj ,a i tu je i Matea...ma sve i moju rodicu Teu,a ako stignem i ostale :D

Eeeee da,u zadnje vrime nosim fotic u skolu,paaaa evo vam 200 slika :D
Nije bas dvisto,ali... Neke cu staviti i na LIZARD,blog nase ekipe...

E da,ali prije toga , pisma od Dragane Mirkovic(KOJU JA NE SLUSAM !!!! )

Kosu sam skratila
sminku promenila
tebe izgubila
a bol pobedila
tebe izgubila
a zivot sredila

Kosu sam skratila
osmeh sam vratila
teret sam skinula
konacno zivnula
tebe izgubila i bol pobedila
a zivot sredila

Ref.
Da li mirno spavas, luce moje
ovo vece dal te savest pece
govoris li u snu ime moje
dal te cuje ona sto te truje

Da li mirno spavas, luce moje
ovo vece dal te savest pece
govoris li u snu ime moje
dal te cuje ona sto te truje
dal te cuje, dal ti poveruje

Kosu sam skratila
malo za promenu
malo al dovoljno
da svi se okrenu
u oku stari sjaj
ko kaze da je kraj

Kosu sam skratila
malo za promenu
malo al dovoljno
da svi se okrenu
u mom je oku sjaj
ciji je ovo kraj
sam sebe upitaj

Ova pisma ima veze samnom,veliiikeee ,neki ce shvatiti a neki ne...

Ajmo sada slike.. PS-budite blagi.nobody's perfect

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Doriana,Sara,i ostali

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Sara i njen brat od iza

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Ja i Joso

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Krajno faca

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Kiki,Dani,Andrea,Mirna

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Baco tovar i ja 100 kilasica

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Bartol ludak,u pozadini,ja kiki,mirna..

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Ja i ludi Lule

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Baco i Krajno

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Sara (crna) ja (bila)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Ajme majko

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Krajno & Vito

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Batur i Kalac

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Glavan iz tehnickog

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
klupa iz tehnickog

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Krajno,Kiki,Andro

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Sara&Andrea

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Moja malenkost i moja malenkost br 2

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Glavić(nije to sto mislite)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Matija i ja

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Matija i Sara

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Marko ...LOL

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Kwasa i ja

E neda mi se vise stavljati..nekom drugom prilikom...
Heh
Ajte poosa
I ocu puuuno komentara
Sve vas voli...
Ivana -Sova mah


u 20:49||komentari (52)||na papir||#|| ^