Evo jos jedna moja luđačka pjesma...neznam ni sama odakle mi inspiracija - Raskoš jedne teenagerice...!!!:))) - Blog.hr
Image Hosted by ImageShack.us $$...MOJ BLOGAĆ (pomalo boring)...$$$ Image Hosted by ImageShack.us

Raskoš jedne teenagerice...!!!:)))

četvrtak, 16.03.2006.

Evo jos jedna moja luđačka pjesma...neznam ni sama odakle mi inspiracija

Krvave misli

Što je to crveno što teče kroz žile,
Neke sile su srce snažno pritisnule.
Boli i cure crvene suze,
Kako peče kao dodir meduze.
Muka i vrisci naredano stižu,
Ponizni ljudi po tlu gmižu.
Trulo srce kuca snažno,
Kao da je potekla krv nešto važno.
Mučenici mole za spas,
Svaki od njih je otkinuta sjeda vlas.
Nitko neće shvatit ove stihove,
Jer nitko nije prošao kroz te užarene kljove.



- 21:30 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>