Ovo su moja dvojica zakon frenda... - Raskoš jedne teenagerice...!!!:))) - Blog.hr
Image Hosted by ImageShack.us $$...MOJ BLOGAĆ (pomalo boring)...$$$ Image Hosted by ImageShack.us

Raskoš jedne teenagerice...!!!:)))

utorak, 20.12.2005.

Ovo su moja dvojica zakon frenda...

Ivan-on je luđak i pol' po školi glumi da je Ed (crtić- Ed, Ed i Eddy) baca se pod nastavom po stolovima...glumi curicu...jednom mi je skinuo gumicu za kosu i stavio sebi, zatim uzeo i moj šal i naočale....kao prava curka...hehehe trebali ste to vidjet... on se nešto fura na edu majku...a obožava ono pjesmu Gasolina-Papa A.P...!!!!


Dado -on je zakon, zna sve o informatici i kompićima...a ako treba posuditi neki DVD tu je naš Dado. On je sasvim oke u školi.... stalno vjesi na mp3...a ocjene su mu good. On se fura na Gwen Stefai i takav shit. It's okey I don't mind. Ima curu Vanessu...e toliko o njemu...

- 08:55 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>