Heyhey..

Da vam se malo javim..moje yingice nema..očito se izgubila u prijevodu.. rofl danas mi je bio pretty ok dan..ispravila sam trgovinsko, pisala engleski( koji je čak i meni bio težak), i MATIŠU koju mrzim iz dna duše, a i to se čini premalo za reć..šta će meni koji kurac ikad trebat logaritmi...doći će mi žena na cesti i pitat me logaritam po bazi 6 od 23 na žlj...ma gluposti..ugl..naša yingica će dobit 5, ako ne i 6 yer ye to jedno veoma mucho pametno biće..ma nisam ni ja tak loša hehe..ugl danas su me pojedine osobe naživcirale i htjela sam im razbit glavu, jedna je profa iz matiše, a druga iz hm..1.k..pa sad..još da to nije jedna osoba..ma boli me kurac..odričem se muškog roda na neko vrijeme..sve su to glupe pizde koje ne znaju šta bi sami sa sobom a kamoli s nekim drugim..malo sam skrenula s teme..ma neznam ni o čemu sam ni pisala, bezweze..imala sam sastanak rijeka zdravi grad..moram i yingicu malo potaknut da nam se yawi..ljudovi i ljudovke, neznam više šta da pišem..dosadna sam sama sebi..ajd..veliki pusach yingici, majici i svim ljudima dobre volje, a i onima loše..cheer up..mahmahmahmahmahmahroflroflburninmad


četvrtak, 22.03.2007. u 19:47 ][ 12 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


Kao ying-yang totalno smo različite a opet slične.Jedna je bijela i fancy a druga je crna i izlazi u palah. Nismo mi krive što smo munjene nego ljudi oko nas


Linkovi


Blog.hrForum.hr
Monitor.hr




munjeniyingyang