badblueboy

nedjelja, 05.02.2006.

Evo mene nakon duge i teske.....

Ej ljudi da vas najprije sviju pozdravim i recem da cu odsad probati malo cesce pisati,ali samo malo jer mi se nista neda....
Ovih dana je bilo uzasno hladno,cak je bilo jedan dan i -20.....al sad ce valjda malo topliji dani dolaziti...u petak sam se malo isao sa braticem vozati sa skuterima do gs-a jer je bio maskenbal,i smrznuo sam se ko pi......:))
E da napomenem da je taj moj bratic otvorio svoj blog u kojem ce najcesce pisati o skuterima i motorima jer je lud za valentinom rossijem i yamahom aerox,pa da vam dam njegovu stranicu.....http://aerox46.blog.hr....eto pa ju posjetite.....
Sinoc sam bio u gs-u i mogu reci da je bilo prilicno dosadno.....bilismo u feniksu,pubu i speedu....sljedecu subotu mi prijatelj slavi rockas pa se nadam da cemo ici u grad i koju popiti u njegovo ime...:)) inace ja ne pijem,al kad se o njemu radi,morat cu malo.....haha....:)
Pocela je i skola,jos nemam ocjena valjda,polako pocimaju ispitivati pa cee se morat pocet ucit....sutra je roditeljski zato sto smo nekidan pobjegli sa matematike pa razrednica rekla da mora popricati sa roditeljima i tako...samo neka prica,ima kad......
Eto to bi bilo sve za ovaj put...uzivajte svi!

- 21:02 - Komentari (7) - Isprintaj - #
<bgsound src="http://www.kult.hr/Hmr/Pjesme/Vjetarse.mid" loop=infinite>