badblueboy

nedjelja, 11.12.2005.

Prodje i ovaj vikend...

Evo mene da vam napisem neku novost...sinoc sam bio u gs-u i bilo je poprilicno dobro...bili smo u feniksu,amadeusu i ghettu...u feniksu je bilo dobro dok nije dosla racija,ali smo nekako pobjegli....onda smo otisli u amadeus di su bili lukac,petry,mima i ekipa pa sam ostao malo s njima...tu su bile i adrijana koja je slavila rockas,maja b.,ab+ny i ostale cure iz gs-a....ova subota je bila bas zanimljiva...

Danas sam nesto i ucio,malo se izlezavao,gledao tv i tako....sutra opet pocinje radni tjedan..to mi je najgori dan u skoli...ma nema veze proci cec i to,jos 10 dana i gotovo...:))

Eto to bi bilo sve za danas..Uzivajte!!!

- 20:18 - Komentari (13) - Isprintaj - #
<bgsound src="http://www.kult.hr/Hmr/Pjesme/Vjetarse.mid" loop=infinite>