< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By: LuCiJa

Opis bloga

moj mu & ja:)


Guests

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Volim:
~čokoladu (samo ne voćne al može od banane)
~Gorana
~svoju obitelj (kako kad)
~music
~životinje
~popit (trenutno štrajkam:)
~svog psa Dinu
~svoju pernicu
~radit gluposti
~uživat
~more
~mir



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ne volim:

~tj.mrzim ljude koji rade jedni drugima iza leđa
~kad se netko pravi pametan a zapravo je glup
~one koji misle da sve znaju-pametovanje!
~kad netko nekoga ogovara a gleda ga u oči,pa
mislim jel mora bit tak oćito to što radi?...eh-eh!
~lažne prijatelje
~lažljivce
~škrtice,tipa onog:to je za tvoje dobro!Je vrAjt!
~se živcirati
~neke profesore
~spremat kuću u žurbi..
~učit...:)što se mora to je teško...:(

~bit sama u mraku..neka jeza me hvata..hm-ić...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Obožavam ovu pjesmu...:)


Lily Allen - Littlest Things
Uploaded by Room321



Super pjesma...

Timbaland - apologize ft one republic
Uploaded by kojirokay38



Evo još jedna za tebe...

Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit
Uploaded by Fedde-le-Grand




Ja se nadam da je ovo:

T2-HEARTBROKEN FT (JODIE AYSHA) (OFFICIAL VIDEO)
Uploaded by Neverminded1




...Love is not gone..for you..:)

David Guetta - Love Is Gone
Uploaded by slzaza



...Još jedna pjesmica...:)

Rihanna Hate That I Love You Feat Ne-yo
Uploaded by JoeLeMort



Za Teu...:)

Amanda Lear - Enigma Give a bit of mmm to me (78
Uploaded by halxman




Za plakati...(ha-ha)...

Kelly Clarkson - Because of you
Uploaded by mangaspassion00




A i ova je dobra...:)

Ne-Yo - Because of You
Uploaded by chirine




Ovo je za mene...I like it!:)

Cassie - Long Way To Go
Uploaded by tktouz




Pa još jedna pjesmica...

Kelly clarkson => Breakaway
Uploaded by saturion




Zakonska stara pjesma...:)

Gloria Gaynor - I Will Survive
Uploaded by djoik




Za mog brata...:)

Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl
Uploaded by hakim93200



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



adopt your own virtual pet!



Mali miško..:)
Možete ga i hraniti,kliknite na "more" i na miškeca!

Hello........:)

Image Hosted by ImageShack.us



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Šta da napišem...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Pa...ja sam>Vanja<<
oni s kojima se družim znaju kakva sam,otprilike...:)
Volim plesat...zavijat,jesti sve čokoladno..:) i zezat se..
Mail:vanjica9@gmail.com
msn:vanjica9@live.com
Ljudi koji mi puuuno znače su
:


**GoRaN**
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Moj dečko..ma on je poseban! Sve ono što volim kod njega je sve ono što on je!...Upoznali smo se daaavno:)On me zna više nego bilo tko drugi...i totalno se kužimo!Ma uživam s njim...:)pusSsa:)

MoNika
-moja the BeSt frendica:)
Image Hosted by ImageShack.us

Moja frendica,prava frendica!Pa pod to ide i sve ostalo,ona je ta koja mora sve prva saznati,bez koje je glupo vani i zbog koje se veselim svaki put kad uspije nešt'!Pametna je...lijena-mrvicu,malko sramežljiva,kad si nešto utuvi u glavu onda je se nemože na ništa nagovoriti!Joooj,da to si ti!Inače za zabavu u zadnje vrijeme više nego ja...


Tea
*:)-moja "sestra":)..mi smo bile pune pustolovina i ludih ideja dok smo bile...hajmo reči-MaLe..:)neznam,svašta mi je padalo na pamet dok sam bila mala a ona je uvijek bila >ZA<...i to mi se uvijek sviđalo kod nje..nekad živčana,mislim često...al' pametniji popušta,pa...bolje šutiti..hehe

PeTra-moja najmanja frendica...ima 4g.slatkica:)Više je foraa neg'ja...zna crtiće koje ja nikad nisam gledala:)Mala je mudra i pametna!"Ma volim vas sve kad ste moji"...to je njena fora izreka..e,mala..:)font>

*************************************************
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

~Evo to bi bilo što se toga tiče~



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


srijeda, 09.01.2008.

Danas...



Evo me,idem malo pisati dok stignem i dok imam vremena.Moram si spremiti stvari za sutra tako da kad se vratim s posla mogu slobodno produžiti za Zg.bez ikakvih briga jesam li šta zaboravila.Jučer sam imala u planu jedan rođendan na koji na kraju nisam otišla zbog čeg' mi je užasno žao!To je bio rođendan od dedinog brata koji je jučer slavio 100-ti rođendan,skupila se cijela naša obitelj i prijatelji a ja glupača ostala doma!Neznam zašto,al' mama me nije bila zapisala kao nekog tko će doći a lijepo sam rekla da idem…ma joj…Eto,a baš je bilo super!Živa muzika,
naša NET televizija,Večernjak,Petrokemija…čak sam zaboravila gledati tv da vidim kak' je bilo!Ma kad mi se tata vratio i prepričavao bilo mi je krivo!A mogla sam,ionako nitko ništa nebi rekao kad smo mi najuža obitelj koja je sjedila za istim stolom.Šta još,eee da,drago mi je što će biti zabranjeno pušenje na javnim mjestima(ako ste čitali moj prošli post znate i zašto) ali mislim da to nije rj.kojim će se smanjiti broj oboljelih,bilo bi mi draže kad bi cigarete poskupile toliko da bi ljudima bila muka kupovati ih!Recimo,ta zabrana je bolja za nepušače nego za pušače jer će se oni osjećati bolje a pušači će biti mrzovoljni,pa se nebi ni čudila kad bi se disco naglo ispraznio jer tamo gdje ja idem se puši ko' ludo!Ja sam možda sebična jer mee trenutno zanimaju samo moja obitelj i oni do kojih mi je stalo a u
Ovom slučaju meni taj zakon ne predstavlja ništa!Kod mene u obitelji puše mama i brat,za mamu to znači samo da neće moći pušiti na poslu a za mene to znači više dima kod kuće!Brat ide van,naravno njemu će biti teže(hehe-to mi je drago)jer on uz kavu popuši najmanje 3 cigarete!Al'opet,
to će se odraziti doma jer će više pušiti kod kuće!I,opet ću ja ispaštati grrr!Da…i ova poskupljenja su sve samo ne normalna!Jadni ljudi koji jedva preživljavaju s par kn i ne dobivaju taj novac na vrijeme!Poskupljuju
najosnovnije namirnice a ono na što ja mislim da treba poskupiti stoji!Ma nek' idu k' vragu!Ma,neću više o tome…Moram do grada,trebam si kupit neke stvari i neke tople tajice za trčanje jer mislim da bi bilo vrijeme da počnem s ispuhivanjem.Prije sam trenirala atletiku,pa odustala i trčala sama za sebe,pa napravila dooobru pauzu i danas shvatila da mi to fali!Dok trčim imam vremena za razmišljanje i bolje se osjećam a i zdravije mi je od slatkiša koje nekontrolirano žderem!!Eto odoh!Pozdravljam one koji ne misle da ih podravljam nego to znaju,a opet ne umišljaju…hehe!
(Mali ti znaš)
Pitanje za vas,kad ćemo na kavu?


Photobucket