< rujan, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Komentari On/Off

Opis kutka
Svjetlosni prolaz

Gospar zbori
Stavljam slije na dva mjesta. Na početku svakog posta na početku imate link koji vodi na galeriju gdje možete vrtit slije lijevo desno i slideshow (clubpages.org), dok na blogu slije već vidite umanjenje i trebate ih klikat jednu po jednu (photobucket.com). Za skidanje na kompjuter slije s clubpages.org desni klik miša na thumbnail odnosno umanjenu sliju, open in new tab ili window (otvori u novoj kartici ili prozoru, otvori vam uvećanu sliju, desni klik i Save as..) Ukoliko želite skinuti cijelu galeriju poslije znaka / utipkajte zip (npr. www.clubpages.com/djivo/photo/neka_galerija/zip)
Za gledanje prethodnih slija na blogu možete koristiti kalendar u gornjem desnom kantunu ili skroz na dnu bloga klik na Arhivu.

Korišteni aparati:
Olympus C-350
Fuji S5600
Olympus E-510
Canon 60D
Canon 700D

Radovi
Đivo Matić Multimedia BinArt
Galerija fotografija
Dubrovnik
BinArt

Info - Kontakt




Autor: Đivo Matić
Rođenje: 07.02.1983.

YouTube
Facebook

pushmycar@gmail.com
divo.matic@gmail.com

multimedia
30.09.2012., nedjelja
Proslava Ivinog rođendana i magisterija

Fuji:

Ivin rođendan i magisterij, 29.09.2012. galerija
- 18:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #
Grad - Fuego i koji dan prije

Fuji:

Grad - Fuego i prije, 28.09.2012. galerija
- 17:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #
24.09.2012., ponedjeljak
Roštiljada kod Đivotinje part 2: Trio Gušt

Roštiljada kod Đivotinje, 20.09.2012. galerija

Trio Gušt: Marin, Mirza i ja. Lokacija isto u mene, samo ovaj put je umjesto Pava šef kuhinje bio Marin, kojem međuostalim jedno od zanimanja i škole i jest kuhinja.
Pizdekali ludosti, slušali mjuzu, te je Marin bacio ćevape i piletinu da se prži. Meza je bila odlična, razmislio sam da od sad jedem samo piletinu, draža mi je od mesa.

Rekao sam da neću bit u virtualnom svijetu zbog popravka laptopa. I neću bit tu, samo kad zatreba. Primoran zbog obaveza prema jednom portalu za kojeg radim zamolio sam prija Matka da mi da malo na kompjuter, a evo usput sam i svoje gušte obavio. Zahvale idu priju Božu koji mi sređiva popravak laptopa, aparata i diska gore u Zagrebu.


Fuji.

Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket


Prije koji dan je nestalo struje u Lapadu, možda i u cijelom Gradu (ne znam, nisam se raspitivao). Bilo je nešto poslije para mi se 2 ujutro. Upalio sam svijeću, pravio i pušio cigare i iznova više puta tu večer slušao An American Prayer (reizdanje iz 95 sa 23 pjesme) od Doorsa. Guštao sam k'o prase.




- 19:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #
Roštiljada kod Đivotinje

Roštiljada kod Đivotinje, 21.09.2012. galerija

Počela se ekipa skupljat u mene oko 6. Zajedno pošli u spenzu. Najbolju mesaru u Gradu koja se nalazi u Čokolinu, uzeli 70 ćevapa, pljeskavica. Onda do Peytona po priloge kao majoneza, senf, ajvar, kukumare, svijeće itd... Potom je Maria skoknula do Kantuna gdje je povrće domaće i odlično je. Trebali smo roštilj pravit kako se pravi, vanka na vatri bacit mesine, međutim kako mi je dundu Pavu bilo hladno da pravi vani, meso se peklo u kući na plinsku vatru. Pa i ne znam koliko onda ovo i nazvat roštiljadom, jer prava je ona na drva. Zahvaljujem Pavu, dežurnom kuharu. Ugodna i opuštena atmosfera, dobra klopa i dobro društvo, sa zvučnika je pičila moja playlista koju sam nazvao Nadrealista. Klopa nas je dobro fjakala, pa je atmosfera splasnula. Uglavnom, meni je bilo odlično.

Fuji:

Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

- 19:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #
Krčma kod Đivotinje

Krčma kod Đivotinje, 20.09.2012. galerija

Radnja se odvila u mojoj Krčmi. Lijepa večer, lijepo druženje, lijepe ženske uz lijepu mjuzu.

Fuji:

Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

- 19:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #
Gorica sv. Vlaha

Gorica sv. Vlaha, 20.09.2012. galerija

Po tisućiti put sam odlučio malo prođirati do Gorice sv. Vlaha i uživati u prirodi i ljepoti, moje najomiljenije mjesto u Gradu.

Fuji:

Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

- 18:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #
Kod Pava - Grad

Kod Pava - Grad, 19.09.2012. galerija

Marin i ja smo se našli kod mog dunda Pava, malo slušali mjuzu, malo pizdekali, zajebavali se i uputili se u Grad. Điravali po Gradu, zatim se uputili u Fuega. Slija od Fuega nema zbog toga jer nisam napunio baterije za aparat. pa su mi se u Gradu vrlo brzo ispraznile. Tako da mi je Zoran iz Fuega dao njegov aparat da fotografiram atmosferu u Fuega. Ono što sam slikao slijedi.

Fuji:

Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

- 18:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #
19.09.2012., srijeda
Grad

Grad, 18.09.2012. galerija

Kis na Pilama, đir prema Exitu da poslušamo Gruhak, kad ne nastupaju, kis ispred sv.Vlaha, kis na Porporeli, đir da vidimo je li Ibrica na skalinima, nije bio, kis na Pilama, 1:10 povratak četvrticom doma. To bi bilo ukratko.

Tko prati blog, zna da sam trebao poslat laptop, fotoaparat i disk na popravak u Zagreb, ali nisam jer je prijo zaboravio pokupit stvari. Tako da ujutro šaljem sve gore, tako da me neće biti neko vrijeme u virtualnim vodama.

Slike od večeras i na dnu dva retard plesa, Marinov i moj:


Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket





- 02:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #
14.09.2012., petak
Hanging with Storm Chasers Dubrovnik

Riders on the storm, 13.09.2012. galerija


Storm Chasers Dubrovnik, rade odlične slije nevremena (munje, pijavice, valovi, itd...), daju prognozu vremena, razne informacije i slične stvari, pa ih posjetite ovdje i ukoliko vam se sviđa (a naravno da će vam se svidjet) kliknite na Like.

Pošto sam vidio prognozu da će bit urnebes od vremena dogovorio sam se s Denijem da pođemo uhvatit koju munju. Pokupio me je Boris i Deni s autom i jebote prošli smo cijelu županiju, prvo Primorje pa smo išli čak do granice s Crnom gorom na Prevlaci i ni traga ni glasa munjama i gromovima. Uputili se u 4 popodne, vratili se doma navečer u 11. Stajali smo na raznim postajama, pomalo razočarani radi nedostatka munja, al' bolje i ovakvo druženje nego doma kisit i slušat kako je loše vrijeme i blejat u ekrane. Ponio sam dva aparata, Fuji od prijateljice (s kojim sam snimio i videa na dnu posta) i Olympus kojem je sjebana bljeskalica i fokusiranje, tako da sam na ovaj dan donio odluku da uzimam čim prije novi aparat, Deni mi je preporučio dobar aparat uz pristojnu cijenu.


- 01:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #
13.09.2012., četvrtak
Orlando i Grad

Orlando - Grad, 12.09.2012. galerija

Na Pilama sam čekao Beki i dok sam na trafici kupovao karticu za bus s leđa me pipkaju Nike i Lipar. Dočekali Beki, pošli malo ispod Lovrijenca popričat i poslušat mjuzu. Nike i Lipar su pošli tako da smo ja i Beki pošli do Orlanda. Ugodna atmosfera s nekom space playlistom što je drmala sa zvučnika. Malo tu zakisili s ekipom, uputili se poslije vidjet je li Ibrica na skalinima sa svojom gitarom i kučkom. Nije bio. Prođirali po Gradu i put doma. Evo slija:


- 02:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #
12.09.2012., srijeda
Gruhak - Ibrica Jusić

Gruhak - Ibrica Jusić, 11.09.2012. galerija

Večer je počela tako da smo prođirali do Lapada, pojeli piroške s 4 vrste sira (super je! 32kn) u Mamma Mie. Uputio sam se u Grad, našao se s drugom ekipom, malo prođirali, pa do Exita poslušat Gruhak. Na kraju mi je nešto reklo da bi Ibrica mogao bit na skalinima. I bio je.

Na dnu imate 8 videa: 1. je moj retard dance na pošti Lapad, sljedećih 6 su obrade Gruhaka i zadnji, 8. video je Ibrica sa pjesmom Nikad, nikad nemoj.

Guštajte uz slije i videa, živjeli:


- 05:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #
09.09.2012., nedjelja
Kupanje na Palace-u

Palace, 08.09.2012. galerija


- 22:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #
Subota

Subota, 08.09.2012. galerija

Još nisam dao Olympusa na popravak, pa se smucam sa Fuji-em. Lošiji je aparat, ali ima opciju da snima video, tako da sam snimio đir po Stradunu, od Jagode Lasić izložbu, Gruhake ispred Cele s pjesmom od Pink Floyda - Comfortably Numb i zvuk mora na Porporeli. Na dnu posta su video snimci.


- 05:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #
08.09.2012., subota
Liparov rođendan

Liparov rođendan, 07.09.2012. galerija


- 03:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #
03.09.2012., ponedjeljak
Banja na Palace-u

Banja na Palace-u, 03.09.2012. galerija


- 19:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #
02.09.2012., nedjelja
Subota na Porporeli

Subota na Porporeli, 31.08.2012. galerija


- 03:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #
01.09.2012., subota
Gruhak

Gruhak, 31.08.2012. galerija

Ovo je bio završni koncert Gruhaka u Lazaretima ovog ljeta. Kao i uvijek odlični.


- 04:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>