< kolovoz, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off

Opis kutka
Svjetlosni prolaz

Gospar zbori
Stavljam slije na dva mjesta. Na početku svakog posta na početku imate link koji vodi na galeriju gdje možete vrtit slije lijevo desno i slideshow (clubpages.org), dok na blogu slije već vidite umanjenje i trebate ih klikat jednu po jednu (photobucket.com). Za skidanje na kompjuter slije s clubpages.org desni klik miša na thumbnail odnosno umanjenu sliju, open in new tab ili window (otvori u novoj kartici ili prozoru, otvori vam uvećanu sliju, desni klik i Save as..) Ukoliko želite skinuti cijelu galeriju poslije znaka / utipkajte zip (npr. www.clubpages.com/djivo/photo/neka_galerija/zip)
Za gledanje prethodnih slija na blogu možete koristiti kalendar u gornjem desnom kantunu ili skroz na dnu bloga klik na Arhivu.

Korišteni aparati:
Olympus C-350
Fuji S5600
Olympus E-510
Canon 60D
Canon 700D

Radovi
Đivo Matić Multimedia BinArt
Galerija fotografija
Dubrovnik
BinArt

Info - Kontakt




Autor: Đivo Matić
Rođenje: 07.02.1983.

YouTube
Facebook

pushmycar@gmail.com
divo.matic@gmail.com

multimedia
29.08.2012., srijeda
Vis

Vis, 28.08.2012. galerija


- 08:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #
25.08.2012., subota
Gruhak

Gruhak, 24.08.2012. galerija

Prijo će mi odnijet danas u Zagreb na popravak laptop, aparat Olympus i vanjski disk. Stoga neću bit prisutan neko vrijeme u ovim binarnim vodama. Uživajte i živjeli!


- 05:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #
23.08.2012., četvrtak
Noćno kupanje na Visu

Noćno kupanje na Visu, 22.08.2012. galerija


- 08:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #
21.08.2012., utorak
Gruhak u Lazaretima i zajebancija iza

Gruhak i zajebancija iza, 20.08.2012. galerija

Jebote, kako zakon večer! Našli smo se na Pilama u 9:50 kako bi stigli na koncert Gruhaka u 10. Guštali smo kao i uvijek u njihovoj mjuzi. Poslije certa smo se skupili na Porporeli, slušali mjuzu s mog iPoda, zajebavali se. Onda smo Božo, Marin i ja pošli do mene doma napunit baterije za zvučnike i baterije za Fuji. Stajali smo neko vrijeme, zajebavali se, prduckali, seruckali. Gume na kotačima su nas odvele na Vis oko 2:30, zajebancija, priča, ljepota mora uz obalu, zvijezde, mjuza. Kad smo skočili u more Božo je rekao da je 4:30. Baš smo manijaci, ma serem, znamo uživat u onome što život nudi. More je super. Btw ostale su mi bokserice na plaži, zaboravio sam ih, pa ako ih pošteni nalaznik nađe, nek' ih slobodno baci. Na koncu završili u Glavinića na panceroti. Doma ušao nešto prije 6, dan je već svanuo. Dobri prijatelji oko tebe, dobra atmosfera, priroda, more, zvijezde, dobra mjuza, tako da smo više puta tokom večeri izustili: "Tko more ovo platit?!"

Slije su sa koncerta Gruhaka, kao i više videa na dnu posta. Video kao i slije su snimane s Fuji-em. Mono zvuk, video od 250 MB smanjiš na 30 MB pa i nije neka kvaliteta videa. A dobro nije bilo ni osvjetljenja. Poslije slija s Gruhaka slijede slije naše zajebancije iza i na koncu pjesme od Gruhaka što sam snimio. Aj dosta tipkanja, uživajte i živjeli!



- 10:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #
20.08.2012., ponedjeljak
3 stara pizduna na noćnom kupanju

Noćno kupanje, 19.08.2012. galerija


- 02:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #
19.08.2012., nedjelja
Noć Uvale i Fuego

Noć Uvale i Fuego, 18.08.2012. galerija

Ipak nisam vratio Fuji-a prijateljici. Uputili smo se na Noć Uvale, kad Zoran iz Fuega zove bi li mogao poslikat Fuego kako je večeras Becks Party. Rekao sam mu da mi ne radi blic, nego da sam posudio aparat, tako da će kvaliteta bit lošija, te da se baterije brzo istroše. Tako da sam pokupio punjač i punio baterije u Fuega :). Parola, snađi se. Rekao je da nema problema.
Prvo smo se uputili do Uvale. Gužvetina. Starija čeljad i djeca, a što drugo očekivati. Kemala poslušali par stvari, zakantao je od Indexa - Bacila je sve niz rijeku. Obožavam tu stvar. Nakon toga se uputili put Grada u Fuega. Pokupio sam se ranije ća, uhvatio sam četvorku do doma u 1 i po. Mogu zamisliti kakvo je sad ludilo dolje u Fuega, bit će se ne možeš maknut od hrpe duša što su se došli zabaviti. Slije slijede:


- 02:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #
18.08.2012., subota
Gruhak i Ibrica Jusić

Gruhak i Ibrica Jusić, 17.08.2012. galerija

Ljudi pizdekaju po noći gdje ti je aparat. Večeras sam se snašao. Posudio sam svoj bivši Fuji aparat koji sam poklonio prijateljici. Nije naravno kvaliteta kao na Olympusu. I baterije traju nešto više od 100 fotografija. Što je u qrcu. Valjda su joj se baterije istrošile. I nema opciju da slikava u RAW formatu.
Evo drugi put ponavljam, vraćam prijateljici aparat i neću slikavat noćni život dok ne sredim blic na Olympusu. Fotografije Dubrovnika i okolice po danu možete očekivat ako pođem negdje gdje je zanimljivo. Dosta sam pizdekao. I Gruhak i Ibrica su zakon! Evo sad slija:































Ljubav ne mijenja oblike, kontriram njenoj tvrdnji. Ostaje konstanta. Niti je energija. Ona je smisao života. Da neke ženke ne bi krivo shvatile, jedna će znat. Uživat u pjesmi i pročitati poruke (zadnja poruka mi je naljepša) u donjem videu:


- 02:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #
13.08.2012., ponedjeljak
Sikirica

Na Sikirici nema sekiracije. More, nebo, sunce... Nego kako su ovi purgeri šljegli iz Zagreba do Dubrovnika trebao sam ih učit plivat, ronit, skakat i ostale morske radosti :o)

P.S. Ne očekujte do daljnjeg slije iz noćnog života, jer baš mi se na kraju ovog dana kad smo posjetili Sikiricu sjebao blic na aparatu.

Sikirica, 12.08.2012. galerija


- 03:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #
10.08.2012., petak
Šljegli purgeri u Dubrovnik

Četvrtak, 09.08.2012. galerija


- 03:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #
09.08.2012., četvrtak
Srijeda

Srijeda, 08.08.2012. galerija


- 14:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #
08.08.2012., srijeda
Po danu sunčanje, po noći mjesečarenje

Po danu sunčanje - po noći mjesečarenje, 07.08.2012. galerija


- 03:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #
06.08.2012., ponedjeljak
Antenat @ Lazareti

Antenat u Lazaretima, 05.08.2012. galerija


- 05:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #
05.08.2012., nedjelja
Nikin rođendan

Nikin rođendan, 04.08.2012. galerija


- 11:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #
02.08.2012., četvrtak
Merfolk @ Klub Orlando

Merfolk u Orlanda, 01.07.2012. galerija


- 13:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #
01.08.2012., srijeda
Piš roštilj

Piš roštiljada, 31.07.2012. galerija

Kao uvertiru pogledajte video koji je snimljen kad smo ja i prijo uzimali popodne meso i ostale namirnice za roštilj u Tommya. Htjeli smo u kadar uhvatiti mesara, ali našla se žena na putu dok sam plesao i omela je daljni nastavak takozvanog retard plesa, opalio sam je rukom i naravno kao pristojan gospar i ispričao se. Prvotna ideja o plesu bilo gdje i bilo kad je nastala kad smo se vraćali s partya Paul van Dyka. Ako niste pogledali prvi dio retard plesa pogledajte ovdje. No, evo drugog nastavka u Tommya:



Dogovor za roštilj je pao u mene u 8 i po navečer. Ljudi su se pomalo okupljali. Što se događa kod sudara mlađe i starije generacije. Urnebes. Cirkus! Provjerite sami. Zaprosio sam i prijovu babu! Da ne pizdekam sami bacite oko:


- 05:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>