www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from goranpg. Make your own badge here.
Kul blogovi:

Opasni Pingvin

Kosmar
PsihoAnaliza i Matematika

15.02.2006., srijeda

Eugen Bleferu


Valentine's Cliche
Thank you flickr.com.
for any use of this image contact me here. Thank you!




Tema je ljubavna... Jucer je otvorena izlozba...

Eugen ti muljas nesto odmah sam te prokuzio. Ili mozda mu je netko kidnapirao mozak. Inace nisam ni znao da studiras matematiku mislio sam da studiras biologiju, ili su novinari nepismeno-gluhi? Eugen ti si novi Tom Gotovac?

- 12:59 - Kritiziraj, hvali i pljuj... (0) - Stavi me na papir - #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Sto ce mi opis?
nema veze ni s psihoanalizom ni matematikom.. mozda nema.. ponekad.. uglavnom pisem ono sto me frustrira, a toga ima.. vjerojatno isfrustriram nekog usput!


Što je to Linux?
Linux is a free Unix-type operating system originally created by Linus Torvalds with the assistance of developers around the world. Developed under the GNU General Public License , the source code for Linux is freely available to everyone.

www.linux.org
www.GNU.org