Hiding from the Sun in shadow of the Moon

23.01.2007., utorak

Noćas padaju zvijezde...

Noćas padaju zvijezde
A ljubavnici se zajedno gnijezde
Samo ona sama sjedi kod kuće
I tiho svojoj sjeni šapuće
O njenom dragom
Često pijanom i nasmijanom

Jedna po jedna suza pane
I ubrzo na njenom licu stane
A njeno srce plane
I njena duša zapane
U splet sjena
Jer tužna je sudba njena

I gleda u zvijezde kako tužno sjaje
I svakim danom sve više ljubavi mu daje
I svoje skrivene tajne mu odaje
Ali samo tuga joj ostaje
Jer toliko joj on nedostaje

Te sjetne noći
Tugu joj lijevaju u oči
Jer život posut ružama nije
A njega nema tu da ju grije
I da s njom suze lije

Ona želi srce njegovo osvojiti
I noćima ga tiho ljubiti
Sve zvijezde mu sa neba skinuti
U njegovu naručju usnuti
Napokon iluzije izbaciti iz snova
I u stvarnosti postati samo njegova...

Noćas sve zvijezde su pale
A dvije su samo ostale...

Image Hosted by ImageShack.us

ovu sam pjesmu napisala po narudžbi xD...
u originalu malo je drugačija, ali meni se više ovako sviđa..
bolesno malo... no eto..
a slike.. ah duga priča...
to su moji pohodi na grad..
zadnji je bio na mirogoju..
nagovorih frana da ide samnom slikat mirogoj..
bilo je čudno..
gledali su nas ko neke frikove..
a dobro..
nismo mi krivi što smo takvi! :)
zaključili smo da ja slikam samo drveće i nebo..
to je zato što ja vjerujem u nebo...
ali ne bih sada o tome...
a drveće.. najljepše ispada na slikama... :)
da...
ponovno sam bolesna...
zato što iscrpljujem svoj imunološki sustav...
stresom, nesanicom, forsiranjem ...
ali nisam se naučila štediti.. nikada.. :(
no dobro..
važno da nisam u školi..

Image Hosted by ImageShack.us

slušam trenutno petruccia, wishful thinking...
čudno ta pjesma me uvjek tjera da plačem..
iako nema ni jedne riječi..
nekako je presavršena..
uz tu pjesmu mogu sjediti danima i buljiti kroz prozor i nikada se ne osjećati samom...
uz tu pjesmu uvjek dođem do nekog odgovora...
neke spoznaje..
pjesma nadahnjuje..
poslušajte ju ako već niste..

Image Hosted by ImageShack.us

i tako...
hvala vam na komentarima...
in the dark zaista mi je drago što si se javila.. :)
i svima vama punoii puno puno puno hvala.. :)
i sry što se nisam javljala, ali kako to inače i biva nestižem baš...
ali trudim se..
do sljedećeg javljanja...
puno pusa...

Image Hosted by ImageShack.us

Isilleo... moonshadow...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.