Hiding from the Sun in shadow of the Moon

09.10.2006., ponedjeljak

Jesam li sam?

Image Hosted by ImageShack.us

I kada sjediš sam
Sam u mraku
A tišina otkrije ranu svaku
Pitaš li se ponekad
Jesam li sam?
I kad ležiš sam
Sam pod zvijezdama
Kada svaka suza
Teče godinama
Pitaš li se tada
Jesam li sam?
Kada mjesec sam
Sam na nebu sja
Preko svijeta,
Preko mora
Godinama
U tišini daleko
Stoljećima...
Jeli on sam?
I kad tuga
Tužni sni
Obuzmu svo svjetlo
Vragovi zli
Poželiš li tada
Biti sam?
Kada sam
U daljini
U tišini patiš
A nikog
Nema u blizini
Da shvati
Poželiš li tada
Nekoga?
Kada sam
Među ljudima
Tražiš pomoć
Među osudama
Poželiš li tada
Nekoga?
Kada sam
Ispod crnih oblaka
Sanjaš o njegovim
Poljubcima
Pitaš li se ponekad
Zašto sam sam?
Poželiš li ponekad
Svoje čežnje
Svoje boli
Reći mu tad
Ali njega nema
Baš nikada?
Pomisliš li ponekad
Jesam li sam?
Jesam li sam?
Postojiš li i ti
Ili samo ja?

Image Hosted by ImageShack.us

no ovo nema smisla, kao što većina stvari nema smisla. Hvala na komentarima i na svemu. Neznam kako da vam zahvalim, samo mogu reći hvala.

moonshadow...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.