Hiding from the Sun in shadow of the Moon

28.07.2006., petak

d nju post...

aj evo da nešto napišem...
hihi... fora...
fala svima na komentarima...
hihi...
sad sam ja onlajn...
al kiwić nije... :(...
enivej...
bila jučer gledati tamu i pirate...
hihi..
fora...
tama je nekak sjebana..
al su pirati fora...
mda...
ljubica mi neš srala ovih dana...
kad sam mu rekla da sam ga prevarila (pogl. prethodni post) onak me pogledo...
i počeo se cerit...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
ja to ne kužim!!!!...
neću...
strašno...
onda onak neš šaljemo poruke...
ja onak nisam mogla s njim van...
on meni šalje kao dada znam ja sve...
onak sljedeća poruka...
si se čula ovih dana sa domagojem (šminker s kojim ga prevarih...)
ja onak koji ti je??
ma niš i prebaci temu...
onda tak... sigurno si zauzeta s domagojem....
skoro sam mu sve opsovala.....
hhhhhhhhhhhhhhh...
fakat me jebe u zdrav mozak....
vidim da mu nije drago al opet me sam podjebava....
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
koma...
mda...
i tak...
napisala sam pjesmu o tom...
al je negdje u mojoj sobi po ladicama taj papir pa mi se neda ić...
pa ćete dobit neku drugu pjesmu koju nađem na laptopu....
mda....
bratić mi neda da slušam flejmse!!!!!!!!!!!!!!!!!....
aj stalno gnjavi sa rockom njegovim....
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
sve je to oke...
AL JA OĆU FLEJMSE!!!!...
morat ću ga jednom zatuć... hihi...
a i on ima blog...
OVO je linkić...
pa kom se daa....
dobro svira...
ma odlično...
stalno slušam stairway, ili solaže gunsa, ac/dc-a i tak to... fora...
čak i ja nekaj naučih!!!...
bwahaha... znam svirat uvod od knockin on heavens door...
hehe... ke sam moćna...
i znam svirat ramonu... hihi... o slatka slatka mala ramona... aj obožavam tu pjesmu...
mda...
da vas više ne gnjavim...
evo sad pjesma...

Želje…
Sjedila je na prozoru i gledala zvijezde…
Svako malo neka zvijezda bi pala…
I svaki put kada bi pala
Djevojka bi nešto zaželjela…
I tako je svaku noć sjedila na prozoru
I zvijezdama otkrivala svoje najdublje želje…
A zvijezde su samo padale…
Svakim danom ih je bivalo sve manje…
Dok na kraju na nebu nije bilo ni jedne zvijezde…
Sve su popadale, sve su utrošene
A nijedna nije nadoknađena…
Ni jedna nije ispunjena…
Ah, samo lažne nade…
Pomislila je…
Sjedila je na prozoru i plakala…
Uzela je žilet u ruku
I samo jednom zarezala…
Hladnu noć zagrijali su topli mlazovi krvi…
Pala je na pod…
I posljednji put pogledala nebo…
A na nebu je sjalo mnoštvo zvijezda,
Tisuće i tisuće zvijezda pronalazile su utočište u njenom posljednjem pogledu…
Želje su ispunjene…
Nekima ipak nije suđeno…
Smrt…

Image Hosted by ImageShack.us

to sam napisala u rovinju...
evo i druge... hihi....

Image Hosted by ImageShack.us

U agoniji…

Prazan stolac…
Razbijena čaša…
Komadići stakla svjetlucaju se u lokvi krvi…
Osušene suze na tipkama klavira…
Sjećanja…
Krvavi tragovi…
Spaljene slike…
Razbito ogledalo…
Zahrđali žileti…
Otvoreno pismo na stolu…
U zraku…
Posljednji trenutci…
Bol i očaj…

Image Hosted by ImageShack.us

ova je malo vird...
al tak...
evo napisala a post...
i sad idem ostavljat komentare i žderat čokoladu...
btw na djeti sam hehe...
ali na mojoj djeti...
hihi...
ajde...
kissam vas sve...
pogotovo moje ljubavi...
kiwiću puse veličine njene mačke...
hihi...
ljubav čujemo se na msnu obavezno još...
hihi.. pusa.....
i da!!!!!!!!!!!!!!!
sretan rođendan petri!!!!...
aaaaa... sry kaj kasnim... crko mi jučer mob pa mi nije zvonio...
i tak se sjetih danas ujutro...
a neam para na mobu da ti pošaljem poruku...
ili imam??...
brijem da čak iam...
idem ti slat poruku...
al SRETAN ROĐENDAN!!!...
ajde...
idem ja...
pusa...

muhica

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.