Hiding from the Sun in shadow of the Moon

20.06.2006., utorak

Ja ne kućim samu sebe... fakat zabrinjavam.. i glupa sam... mda... da... i neznam.. moram mal promjenit svoj život... definitivno... puse...

aa...
ja sam zbunjena osoba...
jako zbunjena...
(trenutno stanje: depra)...
mda...
zašto..
zato kaj je ljeto...
ja mrzim ljeto...
ja bi vječnu zimu i noć....
aaaaaaaaa...
neželim izlazit iz kuće...
neželim nikog vidjet (isključujući iz tog par osoba...
KOJIH NEMA!!!)
mislim na moru su...
pa jebeš more....
ja sam važna!!!!
hihi...
jebem malo...
mda...i tak...
deprimirana sam...
svaki dan se viđam s nekim ljevim šminkerom...
aaaaaaaaaaaa...
koji je usto dosta star........
a i nekužim se opće...
lik je plitak da plići nemre bit...
al ne kužim...
zakaj se ja i dalje viđam s njim...
i šaljem poruke...
koji je meni kurac????????????
aaaaaaaaaaaaaaa....
neću...
zbunjena sam...
meni treba nešto...
neko...
votevr...
da me makne iz ovog...
sranja....
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
koma....
kaj je najbolje ne da me lik ne razumije...
nego mi oš stalno sere....
neću...
neznam...
i onda tam sjedimo...
i pričamo....
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
sad se osjećam debilno...
jako debilno...
ko da mi je neko ispro mozak...
(ok nije imo kaj isprat al dobro)...
i ide mi sve to na kurac....
i neznam niš...
al sutra!!!
sutra zato....
je moj dan...
neću se vraćat doma...
neću...
jebe mi se za svijet...
spavat ću na ulici.......
al neću ići doma!!!!!!
mda da....
i nalit ću se sigurno...
al moram izbjegavat rum u krugu od 5 kilometara....
i obećavam nikad više neću vidjet onog lika.....
jer... isuse kriste...
ja sebe ne kužim...
koji je meni?????????????????????????????
zašto...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
(lupam glavom o stol...)
želim se ubiti.....
opet i opet i opet..
ubijat se sve do sutra navečer....
to bi bilo zabavno...
mda...
i tak... brijem da ću popizdit sad....
i neznam točno zakaj ovo pišem...
ma piše mi se...
i neznam kaj da radim...
odbijam komunicirat s ljudima....
i neću jesti...
lol sve kaj sam jela je bila žlica integralne riže....
odvratno...
mda...
neda mi se ostavljat komentare...
trenutno se osjećam bezlično...
i prazno...
jako prazno...
neš mi se mota po glavi neka pjesma...
al mi se neda pisat...
i tak...
Image Hosted by ImageShack.us
Tonem.
Propadam u tamu.
Sve manje mjehurića zraka izlazi iz mojih ustiju.
Pokušavao si me spasiti.
Postojao je samo jedan izlaz, samo jedan put.
Znao si da me nemožeš spasiti.
Ali si i dalje pokušavao.
Želio si si dokazati da ipak neki osjećaj postoji u tebi...
Da ipak mariš...
Gubila sam zrak.
Panično sam pošla ka tvojoj ruci.
Sve se maglilo.
Sve je postalo crno.
Više nisam imala snage,
A ti si i dalje pokušavao.
Borili smo se.
Osjetim hladno dno pod mojim leđima.
Umirala sam.
A on me nije mogao spasiti.
Gušila sam se.
A on mi nije mogao pomoći.
Više nije bilo bitno.
Razočarano sam ga pogledala
MISLILA SAM DA LJUBAV MOŽE POBIJEDITI SVE...

Mrtvo tijelo na dnu mora
Ugušeno u vlastitim očekivanjima
Izrezano vlastitom boli.
Smrt je nova nada.
Image Hosted by ImageShack.us
mda...
to bi bilo to...
naravno da mi se nesviđa...
odvratno...
nema opće smisla...
mda...
idem ja sad...
čitat Krležu...
hihi...
nepitajte zašto....
aaaaaaaaaa...
hihi...
stanje: hepi...
razgovarah sa Franom...
hihi...
sad sam hepi....
aaaaaaaaaaaaaaaaa...
FALA TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
i sad idem...
van...
hihi...
volim vas...
puse svima....
Image Hosted by ImageShack.us
muhica...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.