Hiding from the Sun in shadow of the Moon

04.06.2006., nedjelja

Poduž post... lol poduž... da.. i tak... pjesma... i tak... muha cvikeri... da... i tak... prokleti nasovi... hhhh.

da...
novi post??
hm...
kaj da vam pišem...
(Burzum...svira mislim.. da...)
da...
(Emperor... da...)
i tak...
jučer...
sam bila na nekom tam rođendanu...
ook...
odoh (lol) jednoj šminkerici na rođendan...
dođem sva zbedirana...
lol...
onda onak odjednom se počnem tak cerit...
što je potrajalo sat i pol hihi...
da...
bljuvah okolo kolu...
hihi...
onda sam oko 39482049 puta pala sa stolca...
lol...
kiwi je u tom vrsna... lol vrsna...
da...
onda sam naganjala nekog tam metalca...
lol...
lik će imat traume od mene...
hihi...
da...
i tak...
onda sam provaljivala glupopsti što i meni doliči...
doliči??? lol.. ja nisam normalna...
da...
onda sam se napila...
pa su me tjerali da hodam po ravnoj crti...
mrzim ih...
naravno da nisam uspjela .lol...
da...
al prije tog dsam onak jednostavno u sekundi se zbedirala...
i upala u depru...
:((((...
onda je bilo mirno...
pa su se ljudi zabrinuli lol....
hihi...
da...
nakon hodanja po ravnoj crti smo hodali ulicom...
ok ja sam više puzala jer mi se nije dalo hodat :))...
onda smo upali u neki birc...
i još pili...
i tak...
onda sam ja izrazila želju za pohodom na ribnjak...
al...
su odbacili moju želju :((
jer su svi šminkeri...
lol...
(Darkthrone... da)
onda...
smo bili u nekoj rupi tam...
i tak...
onda smo našli igle na podu...
lol...
pa je jedna cura izvadila škare da se brani ak ju neko napadne lol...
a škare lol...
uslikat ću ih lol...
onda sam se ponovno strgala...
pa me nisu mogli dić sa poda...
lol...
pa sam se ljepo naslonila na lampu hihi...
i onda me zvao on..
lol onda sam se javila...
i reko je da mu je žao??
onda sam mu neš rekla...
pa je on neš reko...
neam pojima kaj smo rekli..
lol...
ne sjećam se...
pitat ću ga kaj sam rekla danas...
hihi...
da i tak...
onda sam sjela na neku ogradu...
pa sam skoro pala...
da...
i tak...
onda su me tjerali da stojim na mjestu...
znate li vi kak je to teško??????
da...
anyway...
nisam uspjela lol...
da...
jebiga...
i tak...
onda sam se zabila u drvo lol...
zakaj u gradu postoji drveće??
mislim koma...
da...
onda smo se vraćali doma...
pa su oni svi skretali...
a ja sam morala sama...
:(((...
pa mi je cura dala one škare...
lol....
ja sam se ponovno ubila...
onda mi je rekla da govorim ljudima da se zovem magdalena...
lol...
magdalena??
lol...
pa je meni palo na pamet hrpu asocijacija...
jel tak neko bio neš isusu??
da...
onak...
a prije toga svega sam se prepirala sa čovjekom...
jednim...
koji je tvrdio da ne postoji situacija kada križ nije pobjedio pentagram lol...
da...
hihi...
ja sam nosila pentagram a on križ...
hihi...
da...
onda smo se mal tukli...
al niš spešl...
sam sam ga par puta ubola spajkovima hihi...
da...
ja volim ljude bost (lol) spajkovima
(gle sad niš ne svira...)
da...
i tak..
onda sam se vraćala kući...
hihi...
pa su mi jedan čovjek počeo neš vikat...
pa sam mu elegantno (lol) podigla prst...
hihi...
da ...
i tak...
bljuvalo mi se...
jako...
pa sam bljuvala...
pa su ovi došli...
i odlučili me ipak ispratit do doma :))
mislili su da nemrem odhodat sama do doma...
hihi...
da...
ovo bi bile legendarne škare...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hihi...
sam kaj mi je mal kosa pobjegla na sliku...
lol ovo je najbolja koju sma uslikala...
iam tu neki prastari fotić tak da...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo bi bile moje muha naočale...
hihi...
odtud moj nadimak...
muhica...
i ovo je futrola (lol) od naočala...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mutna je zahvaljujući mom fotiću... hhhh
da...
i onda sam došla doma...
i zaspala...
i tak...
(Borgiri... hihi...)
sad žderem...
hihi...
doručak kolači...
hihi
tolko od moje djete...
da...
i tak...
(Therion...da...)
pjesma...
aj dount lajk it...
bat...
hir it iz...

ne trebaš me više...
odlaziš...
po prvi put...
ali i zadnji...
više neću čekati...
ništa više nije vrijedno mog čekanja...
čak ni nade, ni snovi
me više neće natjerati da ti vjerujem...
da ikome vjerujem...
neću vjerovati ni sebi...
nitko nije vrijedan moje pažnje
jer ni ja nisam vrijedna tvoje pažnje...
vaše pažnje...
ispravit ću sve greške...
napokon ću učiniti nešto ispravno...
kažeš žao ti je...
ne...
sada je prekasno...
pjevam pjesme s anđelima...
potonulim anđelima u vatri očekivanja...
nemoj me tražiti...
jer ja ću i dalje bježati...
što dalje od istine...
što dalje od tebe...
bojim se...
da ćeš opet otići...
pa bolje da ja odem....
nego da čekam da se vratiš...
bolje da izgubim ljubav i srce...
nego da patim u vječnom iščekivanju i sanjarenju...
dosta je bilo snova...
oni ne postoje...
moram ih se odreći...
moram se vratiti u realnost...
odreći se malih yoda u glavi...
odreći se nepostojeće sreće...
odreći se svega...
jer život je more...
pučina pusta...
tko potone...
plaća veliku cijenu...
najveću cijenu koju čovjek može dati...
svoj život...

zbogom...
ne vraćaj se više...
moje srce više nije otvoreno za tebe...

Tužno je sanjati ono što znaš da se neće ostvariti.... - moonshadow u trenutcima depresije....


da...-
full mi se nesviđa...
al kaj ćeš...
to bi bilo to...
da upozorim...
ova pjesma...
je pisana bezveze...
da nebi opet mislili...
da...
bla...
dobroo...
pusaaaaaa...
idem...
papa...
i da...
folim vas sve...
velke puse ljubavima...
i kiwiću mom posebno velika...
bye...

moonshadow...

apdejt...

da...
dakle...
stara sere...
želim razbiti cjeli svjet...
ja sam glupa...
ja sam glupa...
ja sam totalno glupa...
ja sam najgluplja osoba na svijetu...
i nemojte to poricati...
vi mene neznate...
ja sam glupa...
totalno glupa..
i koji kurac ja opće zaslužujem živjeti????????..
ljudi su koš za smeće lol...
asocijacije lol....
da...
ajm stjupid esshoul...
d.a..
evo jedna pjesma....
neki ju znaju...
al...
meni se baš čita...
da...
pa ko nije pročito...
ak mu se da...
da...
i tak...
nemrem prestat slušat therion...
početak od summernight citya...
prejebeno da...
i pizdim...
hhhhhhhhhhh...
JA SAM GLUPA
evo...
ajd...
pozz...
i da deadbutterfly...
koju priču trebaš??
onu o onoj ženi koja razbija ogledalo u bjeloj sobi??
pozzz

Odvratna si.
Gadiš mi se.
Bezvrjedna, glupa lutko.
Govorila je.
Ponovno se rezala.
Kažnjavala se.
Čupala si je kosu.
Pramen po pramen.
Derala si je kožu
Poput životnje.
Radila je sve
Sve što je bilo potrebno da se uništi
Pila je tabletu za tabletom
Bočica se praznila.
Rezala je odjeću
Uspomene na svoj izgled
Zapalila je bilježnicu sa pjesmama.
Rezala je slike.
Izrezala bi na svakoj slici svoj lik.
Ona je pogreška.
Više ništa nije bilo važno.
Palila si je rane,
Palila je iščupanu kosu.
Više to nije bila ona.
Sada je spremna.
Unakazila je sve svoje uspomene.
Napokon je njena osobnost isplivala na površinu.
Svi će napokon vidjeti što je ona zapravo...
Samo nakaza...

Image Hosted by ImageShack.us

I WANT TO DIE....


još jedan dokaz moje gluposti...
čak se nemrem ni ubiti...
totalni promašaj....
oduvjek....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.