bilješke uzaludnog hroničara https://blog.dnevnik.hr/mudenburger

subota, 25.09.2010.

Fruška gora


:Slatka ovo je za tebe ili da citiram mog omiljenog James Bonda,For your eyes only

Dobio sam mail sa pozivom za seminar na Fruškoj gori.Nije bilo puno dileme da li ići ili ne.
Nisam morao da te puno ubjeđujem da pođeš sa mnom.Jedva sam čekao da dođe taj petak.
Dani su bili tako dosadni i beskrajno dugi.
Najzad je došlo vrijeme za pakovanje kofera.Ne nosim puno stvari,jednu torbu i laptop.
Pokupio sam te na gradskoj obilaznici.Jedan sočan poljubac i krećemo na put.
Sa sobom si u kola donijela miris parfema,Armani,moj omiljeni.Nema potrebe ni napominjati ko ti ga je kupio.
Iz torbice vadiš CD-ove da ne moramo da slušamo lokalne radio stanice dok se vozimo.
Prvi CD nije niti završio a mi smo već u Gradišci.Obavljamo carinske formalnosti i ubrzo smo na autoputu.Ciglu na gas i kilometri brzo prolaze.
Zajedno naglas pjevamo refrene poznatih hitova.Katastrofalno zvučimo ali to nam nimalo ne smeta.Opet granica i već smo u Srbiji.Silazimo sa autoputa i preko Rume ubrzo stižemo na odredište.Već je pao mrak.U hotelu dobrodošlica za učesnike.Brzo završavao prijavu na recepciji i odlazimo u sobu.Velika je i ugodno topla.Osim prostranog kreveta ništa nam nije ni potrebno.
Skidamo jedno drugo i za tren oka smo oboje k’o od majke rođeni.Strasne zagrljaje i duge poljupce prekidamo tek da bismo se zavukli pod pokrivač.Cijelo vrijeme puta smo se uzdržavali jer nebi bilo baš najpametnije da mi čačkaš oko kite dok vozim 150 km/h,ali sada su naše želje eksplodirale u lavinu strasti.
Zašto li se kaže da se ševimo k’o zečevi,ali smo baš tako nekako izgledali???
Mrzim kada poslije sexa moram da ustanem i odem u kupatilo.A baš mi se neda.
Uvaljuješ mi svoje tvrdo dupe i tako lagano tonemo u san.Mislim da se do jutra nisam niti okrenuo.Zvoni mobilni,pi*ka li mu materina,i vrijeme je za ustajanje.
-Dobro jutro ljubavi!
-Dobro jutro jebaču!
Odmorni smo i dobro raspoloženi.Mogli bismo da se prije doručka jednom kresnemo. Jutarnja ševa zvana zornjak.Tek da se iskoristi jutarnja erekcija.Onako malo brzinski,ali nije loše,ne može biti loše.

Sviđa mi se tvoja frizurica,moderna je,brazilska.
Kako to čudno zvuči,frizura a u stvari nemaš niti jednu dlaku.Baš zgodno za lizanje koje volim da ti priuštim,iako ti preferiraš nešto konkretno i tvrdo.Ipak je oralac samo uvertira za ono što slijedi.

Ubrzo počinju predavanja i silazim u salu.Srećem stare drugove,kolege s faksa.Srdačni pozdravi i konstatovanje da imamo više sijedih nego kada smo se vidjeli prošli put.

Ti si sebi brzo našla društvo.Ima još žena/djevojaka koje su došle kao pratnja.Pijete kafu i odlazite u šetnju po okolini.U blizini je tv toranj,pogođen prilikom nato raketiranja ’99.Baš jadno izgleda onako sjeban,niti je za rušenje niti ga saniraju.

U hotelu ima i teretana i bazen.Zgodan način da se ubije vrijeme dok sam ja zauzet.
Poslijepodne ti se pridružujem na kupanju.Voda je ugodno topla.Nema drugih gostiju i možemo da se ludiramo.Laka si kao pero.Baš je bio mudar onaj stari Grk Arhimed.
Zavlačiš ruku u gaće,lagano ga drkaš i on ubrzo dostiže punu veličinu.Vidim šta ti je na pameti.Smičem ti bikini i kita lako klizi u tebe.Voda nas usporava pa ne možemo da uhvatimo onaj uobičajeni ritam.U kutu smo pored penjalica da bismo se lakše držali.Jednim okom pogledam prema vratima da nas neko ne uhvati in flagranti.Uzdržavaš se da ne vrisneš.
Ubrzo svršavam i tragovi našeg (ne)djela izdajnički plivaju po vodi.Smijući se lovimo spermiće i bacamo ih u filter.Srećom niko nije naišao.Ti si u stanju da me nagovoriš na svaku pizdariju.
Dva dana su brzo prošla.Organizator je za učesnike priredio posjetu lokalnom vinskom podrumu.Pijemo neko neobično vino.U njega su dodate neke trave pa ima specifičan ukus. Isprobavajući svaku butelju malo sam pretjerao i noge me jedva drže.Pomažeš mi da dođem do sobe i stavljaš me u krevet.Niti ne pokušavam da ti nešto uradim.Komiran sam.

Ma boli me qrac krenućemo sutra kada alkohol izvjetri.Nigdje ne žurimo.
Mrzim jutarnji mamurluk.Idemo na gablec i usput ga zalivam jednim red bullom.Treba mi bistra glava jer je dalek put do kuće.
Pozdrav sa kolegama i još jedan pogled ka hotelu.Mnogo „volem“ ovakve seminare.Spojeno je ugodno s korisnim.
A kiša počinje da pada,ona dosadna jesenska.

25.09.2010. u 15:55 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2015 (1)
Lipanj 2015 (1)
Siječanj 2014 (1)
Kolovoz 2013 (1)
Kolovoz 2012 (1)
Srpanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Rujan 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (3)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

od svega pomalo

e:mail-gajic.r@teol.net

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Ribafish
Reginaelena
Novevijestiiznesvijesti
Callgirldiary
Rudarka
Hybridstuff
Usidjelicki
Sasvim-svejedno