Mucek Mali

petak, 22.08.2008.

More 2x

Helo people. Ewo opet sam bio na moru, sam sam ovaj put ostal tri tjedna. Bilo je preludo. Svaki dan sam isao s tatom na plazu, Tam smo bili od 7 do 11. Tamo su isto swaki dan bila moja dva frenda, Bilo je ludoooo. Nismo opce izlazili iz vode, cijelo smo vrijeme igrali picigin i odbojku. Osim kad smo skakali u vodu, s nekog zida, i potapali se.thumbup Kad smo se vratili doma, ja i moja tri prijatelja igrali smo laptop, sreca da sam ga ponio, na more. Nakon laptopa smo se isli van vozit bicikima.thumbup vozili smo se do 16:00 Onda smo isli na igraliste, na putu prema igralistu moj je frend biciklom isao prema nekom autu kad je auto krenuo u nazad i totalno tu izvinuo kotac.yes kad smo dosli na igraliste koje je od moje kuce odaljeno samo minutu, poceli samo igrat nogomet.sretan Onda smo malo stali i pricali, kad su dosli neki stariji igrat utakmicu. Pa smo ih mi gledali. Igrali su STARI protiv MLADIH. Neki iz ekipe mladih je tak napucal loptom jednog iz ekipe starih ravno u jaja, ha,ha.eek I odmah nakon toga je jedan iz ekipe mladih pao cetiri puta i to na dupe.smijeh Stari su pobjedili 3:1. I tako je bilo svaki dan. Nakon dva tjedna u Metkovicu, isao sam u Seline, tjedan dana. Tamo sam se isto kupal svaki dan. 3 dana prije nego sta sam isao natrag u Zagreb, dosao mi je frend Leo. Bilo je zakon Svaki dan smo isli na igraliste. Kad smo jednog dana isli na igraliste, bratic moje sestricne nam je dao svoj broj mobitela i iznad napisao inspektor Leon Lucic, ha,ha,ha,ha koji ......smijeh Leo je pljunuo na taj komad papira, i onda se kasnije popisal na njega.smijeh Ovaj nije znao kaj je to i uzel je u ruku, fuj.smijeh Drugi dan smo isli u Zagreb. Kad smo dosli u Zagreb prvo smo se raspakirali. Drugi dan nakon sto smo dosli u Zagreb, moja mama i ja isli smo na Sljeme. Ja sam vozio bicikl a moja mama je trcala.thumbup Eto ljudeki dosao je kraj mom postu. Komaj te mi.thumbup Pooooooooooooooooooooooooooooooooooooz.mah.












- 09:30 - Komentari (53) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.