Mucek Mali

četvrtak, 24.07.2008.

More!!!!!!!

Heeeeeeeeey, ljudeki.wave Oprostite sto nisam tako dugo pisao postove, ali nastavite citati ovaj post i vidjet ce te zasto. Prije dva tjedna otisao sam na more, a vratio sam se prekjucer. Bio sam kod djeda. Bilo mi je zakon, dosli su mi prijatelji, bilo ih je desetak.thumbup Cijele smo se dane vozili biciklima, igrali nogomet. Jednog dana dok smo igrali nogomet, doslo je do tucnjave, koje cudo.naughty Potukla su se moja tri frenda. Dva brata, oba imaju 10 godina. Protiv jednog sestasa. Bilo je ludo. Tucnjava je pocela zato jer je sestas loptom pogodio jednog od dva brata, a prije toga im je govorio da ce ih napucat. Al on kaze da se salio. Braca su to shvatila ozbiljno. Prvi brat ga je prvo udario nogom u guzicu, Onda ga je sestas (Tomo) pitao dali se sali. On se namrstio i opet ga udario, Tomo ga je pitao hoce li se tuci. Ovaj se jos vise namrstio, i opet ga udario. Onda se Tomo naljutio i obuhvatio mu glavu, tako da se ovaj nije mogao micati. Onda je dosao drugi brat i lupio Tomu sakom u nos, Tomo se okrenuo i udario ga. Tako je zavrsila ta tucnjava. Drugi dan sam se vozio biciklom, kada sam naletio na mrtvu zmiju.cool Moja mama ju je bockala stapom da provjeri jeli mrtva, a prije toga ju je gadjala kamenjem.sretan Nekoliko dana poslije, kada sam isao na dorucak vidio sam jednu zmiju koja je izlazila iz kamena.eek I zadnji dan kada sam trebao ici doma u Zagreb, vidio sam zmiju koja je dugacka kao moja tenisica.smijeh Jucer sam isao u kino. Gledao sam crtic Kung Fu panda, crtic je bio zakon. Eto ga ljudeki dosao je kraj mom postu. Komaj te mi. Poooooooooz.mah


















- 18:59 - Komentari (44) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.