Mucek Mali

ponedjeljak, 23.06.2008.

Vjencanje

Eiiiiii, ljudeki. Ewo mene opet sa novim postom.mah Ovaj vikend je bilo bas ludo. Moji roditelji, i skoro cijelo susjedstvo su isli na vjencanje, pa sam ja ostao kod prijatelja.thumbup Otisli su u subotu ujutro, a vratili su se u nedjelju poslije podne. Kada sam konacno dosao kod prijatelja, koji zivi preko puta mene, odmah smo krenuli igrati playstation.wink Igrali smo Pro Evolution Soccer. Naravno pobijedio sam ga, 4:1.smijeh Kasnije smo malo igrali komp, onda smo jeli. Nakon toga smo isli van, napucavat loptu. Za oko otprilike 45 minuta, zvao nas je njegov tata i pitao zelimo li na igraliste, mi smo naravo rekli da zelimo.sretan Isli smo na ogromno travnato igraliste iza moje skole. Tam smo malo napucavali loptu, i onda su dosla dva prvasica, jedan sestas i onaj petas koji je nabio mog frenda.puknucu I onda smo konacno poceli igrati nogomet, s njimanono Ovaj petas se opet poceo krsiti,lud al dobro pobjedili smo 10:9. Ja sam dao 5 golovayes I onda smo isli doma, pa smo se morali tusirati. Pa smo onda jos malo igrali komp. Nakon toga smo gledali utakmicu, Nizozemska : Rusija. Poslije ponoci smo isli spavat. Drugi dan sam se probudio u 7:40.bang I odmah sam isao doruckovat, nakon dorucka sam malo radio sklekove i trbusnjake. Onda sam igrao komp. Pa kad se moj frend konacno zbudil smo isli u ducan vratili smo se sa tri vrecice, koje ja nisam htio nosit.rolleyes Kad smo se vratili odmah smo poceli zderat i cugat. Opet smo igrali playstation, samo smo ovaj put igrali igru Crash, ta je igra bas zakon. I na kraju smo isli na sljeme rucati. Neka beba je pila colu iz boce, gurnula je bocu do pola u usta. Izgledala je koda znate vec kaj.eek Ja sam jeo puricu s mlincima i salatu. Nisam pojeo ni pola, zato je su porcije ogromne.njami Ewo dosao je kraj mom postu. Komaj te mi. Pooooooooooooooooooooooooooz.wave














- 13:29 - Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.