Mucek Mali

četvrtak, 19.06.2008.

Sora, i svasta drugo.

bangEjjj, ljudeki. Ewo kao sto vidite dosadno mi je, pa se bavim nowim posom. Najbolje da pocnem od pocetka. U ponedjeljak sam bio popodne u skoli ali sam imao dva predsata, uzas.bang Taj dan sam prvi predsat imao njemacki, tam sam malo bacao papirice s porukama, al dobro to su svi radili.thumbup Drugi sat sam imao vjeronauk. Tamo smo igrali igru "drzava grad". Decki protiv cura. Dalje se ne sjecam, sto smo imali taj dan, po rasporedu.lud Navecer sam isao na engleski u skolu stranih jezika.no Tamo smo pisali zavvrsni test.nono Al OK dobio sam 5.thumbup U utorak sam imao rukometni trening, u 12:15, a nisam imao prvi sat.sretan nakon treninga sam ostao 45 minuta igrati nogomet.hrvatska Taj dan u skoli i nije bilo tak dosadno, zapravo bilo je super. Imali smo tjelesni, matematiku, hrvatski i engleski.sretan Nakon skole sam ostao na igralistu sa jos dvojcom prijatelja, igrati nogomet.yes U srijedu smo morali doci u skolu sa navijacim obiljezijima. Od predmeta smo imali: matematiku, tjelesni i prirodu.yes Nakon nastave smo morali ostati u skoli zbog zavsne priredbe, na koju su dosli svi roditelji.eek Imao sam malu tremu al OK.no U cetvrtak tj danas dogodilo se puno stvari. Prvi sat smo imali glazbeni, tamo smo opet svirali flautu i pjevali.no 15 minuta prije kraja sata usla u ucionicu i rekla profesoru da mora maknuti auto jer je prolazio sleper.thumbup Kada je profesor usao, odmah je zvonilo za kraj skolskog sata. Onda smo imali tjelesni. Taman smo poceli igrati nogomet, a onda su dodla 3 petasa.no Poceli smo igrati nogomet s njima, i onda je jedan petas poceo psovat i krsit se.nono Tada mu je jedan iz mog razreda rekao da se ne krsi, onda ga je petas odgurnuo. Onda se moj frend ustao i gurnuo ga. Petas ga je nabio sakom u glavu. Moj frend mu je vratio duplo jacethumbup Al mu je narasla velika sljiva na oku.mad Nakon skole sam otisao sam kod prijatelja.sretan Malo poslje su dosla jos moja dvojca prijatelja. Opet smo igrali nogomet.smijeh Ali onda su se poceli krsiti i onda suse oko toga posvadjali i opet potukli.cool I onda smo se razisli.wink Aj komaj te mi.wave Poooooooooooooooooooooooooooooooz.mah




- 19:47 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.